Naktiniai stebuklai

Santrauka:
Iš lėto ateina.
Naktį, kai visi snaudžia susisukę savo patalynės kokonuose, o plaukuoti augintiniai laksto mažuose narveliuose, mano spintoje jie pabunda. Vienas po kito. Patyliukais visi kartu praveria medines spintos duris ir padėję kojas ant šaltos žemės porele nubėga mano lovos link. Lipdami vienas ant kito pečių, užsiropščia į mano patalus ir savo mažom kojytėm nucipenę prie mano veido patikrina, ar tikrai miegu. Jie nebijo. Jeigu nemiegočiau, jie net nepabustų. Taip jau yra. Tačiau visada patikrina, ar vis dėl to mano akys neatmerktos. Tai jau tapo viena iš taisyklių. To nebūtina daryti, bet taip įdomiau... Vėliau praveria mano burną ir visi kartu įsižiebę savo stebuklingas lazdeles pasišviesti nucipena mano liežuviu. Jų kepurėlių viršūnės kutena mano gomurį. Nusileidžia mano gerkle, sutupia visi viename plotelyje ir laukia. Laukia dieną, mėnesį, metus. Bet sulaukia. Sulaukia tos akimirkos, kai pamatai princą ant balto žirgo, ir tada pradeda kutenti mano pilvą. Visi sako, kad tai drugeliai, bet aš žinau – tai tie maži nykštukai, naktį vorele aplankę mano kūną.
RugileAway

2009-04-27 22:08:37

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): RugileAway

Sukurta: 2009-04-28 15:05:08

labaiiii atsiprašau dėl klaidos pavadinime :/

Anonimas

Sukurta: 2009-04-28 11:14:47

Visą kūrinį kankina klausimas - kas tie jie. Gerai, kad bent pabaigoje išaiškėja, tačiau atsiskleidimas naivokas ir nuviliantis - sukuriama įtampos, kurios užtektų didesniam atsiradimui realizuoti. Per daug kartojami įvardžiai. Tam tikrose vietose jų galima atsisakyti, kitur - keisti. Sėkmės.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2009-04-28 08:34:50

Pavadinime esanti klaida tikrai nepuošia kūrinio. Ne stebŪklai turi būti, o stebuklai. O visa kita kaip minčių etiudui normos ribose.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-04-28 07:22:17

paširdžių kutenimas / princas ant balto žirgo - nusibosdusi klišė/ , bet tekstukas mielas :)

Anonimas

Sukurta: 2009-04-27 23:47:34

Dar šiandien aš parašiau kontrastingą šiam kūriniui apsakymą apie nykštukus:-) dar vienas požiūris į šias pasakų būtybes. Toliau sėkmės ieškojimuose.