* * *

Galvojau aš, kad ji nepaprasta.
Graži ir nieko grožyje nestinga.
Deja, žemiškos tiesos klasta -
Nuo amžių grožis apgaulingas...

Ach, kaip galėjau taip apsirikti,
Kaip sugebėjau būti toks kvailys...
Tačiau, dabar man aišku - moteris -
Gili ir paslaptinga lyg bedugnis šulinys...
Ražas

2009-04-25 10:18:14

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2009-04-26 12:28:53

Matyt, moterys ir vyrai į žemę ateina iš skirtingų pasaulių, užtai tiek daug nesusipratimų įvyksta čia. :)

Vartotojas (-a): Takažolė

Sukurta: 2009-04-25 20:41:57

Eilėraštis puikiai atskleidė jausmus. Patiko.
O kalbant apie moteris, ar apie vyrus, galima sakyti, kad ir vieni ir kiti - neištirtos planetos. Nes, nepažįstame net savęs... Pažinti žmogų, kartais net gyvenimo neužtenka.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-04-25 17:39:55

...sudėtingas gyvenimas...receptų laimei beveik nėra...patiko kūrinys...

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2009-04-25 14:32:27

Moterys gali būti visai neblogos draugės. Jei nori ko nors daugiau - tampi išnaudojamuoju. :)

Anonimas

Sukurta: 2009-04-25 12:17:42

Puikus, puikus tuo, kad žmogus pripažindamas savo kvailystę yra protingas, jei per gyvenimą nesi padaręs nė vienos kvailystės - negyvenai, tad geriau padaryti kvailysčių, o lytiškumas - nesvarbu, lygiai tą patį patiria ir moteris, grožis vizualinis - užburia ir kokia širdis jam atsispirs, nebent šalta ir protinga...:)AČIŪ.

Anonimas

Sukurta: 2009-04-25 11:48:00

Jausminis.

Vartotojas (-a): Pyteka

Sukurta: 2009-04-25 11:37:10

O vyrai?...
Moteris dar galima perprasti, bet juk vyrai turi Ego, ir vien tik dėl to kartasi jų neįmanoma perskaityti.

Anonimas

Sukurta: 2009-04-25 11:35:43

Taip, cia tikra tiesa apie moters grozi ir gudruma.Kad ir kuek pazintum moteri,vistiek iki galo nezinosi visko.Cia,kai ir pasaulyje yra ta tiesa,kuo daugiau giliniesi i tiesos ieskojima.Tuo maziau suprasti galima,kur melas,o kur tiesa.Taip, tikras gyvenimas su zaidimais ir klausimais.Mes bandom gyventi ir grozetis laikinu groziu...

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-04-25 11:26:48

Suvokti paslaptį ir ją pažinti, ar tai kančia? - man, rodos, tai palaima.
Kvaliu prisipažinti ar tai nedidinga...Va ir įgėlėte...Žinoti - nereiškia patirti...

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2009-04-25 10:26:08

Moteris iš tiesų yra paslaptinga, nes išorė neparodo visos sielos.Juk kartais nuodai laikomi labai dailiuose induose, o eliksyras slepiamas neišvaizdžiame butelaityje.Linkiu pasiremti tokiu žinojimu ateityje, nereiks kentėti ir save vadinti kvailiu.Patirtis renkama ilgai ir sunkiai.Sėkmės.