Trečias skyrius
Planas su blogom pasekmėm...
Antradienį ryte, kai Inesa su Raimonda atėjo į mokyklą prie jų priėjo berniukai. Džesperas, Leonardas ir Romas. Visi išdidžiai priėjo prie Inesos ir Džesperas pasakė:
- Šiandien po pamokų Inesa, ateik prie pašiūrių viena be Raimondos, tavęs ten laukia staigmena. Ateiti turi būtinai, kitaip ateisim pas tave į namus ir jėga išsitemsime.
- Gerai, ateisiu. Bet tik su Raimonda, viena neisiu. Nežinia ką jūs sugalvojot.
- Viena. Tik viena ir jokios Raimondos.
- Gerai.
Ir berniukai nuėjo. Inesa liko nustebus, kad Džesperas ją pakvietė prie pašiūrių, į berniukų štabą. Ji prisiminė, juk paskutinį kartą kai ten lankėsi, ji buvo ten įsmukus slapta, nes jie buvo pagrobę jos dienoraštį.
Inesa labai dvejojo ar eiti, juk ten ją gali uždaryti pagrobę, o Raimondai vienai tektų mane gelbėti. Ir dar juk Džesperas buvo Inesos numylėtinis, o Leonardas – Raimondos. Ir jos nenorėjo, net pagalvoti kas atsitiks jeigu jas pagrobs berniukai.
- Kodėl tu tokia susimąsčius Inesa?
- Bijau, kad man ten gali kas nors atsitikti...
- Nebijok, juk aš tave stebėsiu ir jei iš ten neišeisi po dviejų valandų, aš surengsiu tavo gelbėjimo operaciją.
- Ačiū, Raimonda, tu pati geriausia draugė. O dabar einam vykdyti plano.
- Tikrai beveik buvau pamiršus...
- Sienlaikraštį dės per ilgąją pertrauką, tai turime gerai pasiruošti, kad mūsų planas nežlugtų.
- Paskubėkim į klasę, nes jau prasidėjo pamoka, arba dar būsim užžymėtos kaip pabėgusios iš pamokos.
Mergaitės per tris pamokas visiškai negalėjo susikaupti, o ypač Inesa.
Nes ji galvojo ir apie planą ir apie susitikimą su berniukais....
Kai baigėsi trečioji pamoka, Inesa su Raimonda nubėgo prie sienlaikraščio ir joms nusišypsojo laimė, nes žmogus, kuris keitė, paliko raktą prie jo. Mergaitės greitai atrakino ir įdėjo dienoraščio tris puslapius, kuriuose parašyta didžiausios Ramunės paslaptys....
●●●●
Kai Ramunė su savo šutve ėjo pro sienlaikraštį, Gabija pamačius suriko:
- Ramune! Čia tavo dienoraščio didžiausių paslapčių puslapiai!
- -Negali būti !?
- Tikrai. Čia tavo dienoraščio puslapiai.
- Bet juk mano dienoraštis guli saugiai paslėptas. Nebent Inesa su Raimonda tada jį nukopijavo…jom dar atsirūgs. O ypač Inesai.
- Ramune, mano brolis Leonardas šiandien pamokys tą Inesą gražaus elgesio,-paguodė Gabija.
- Šaunuolė. Kad tik tavo brolis ją skaudžiau nuskriaustų, nes už tokią išdaigą Inesa turi stipriai atsiimti. Tikiuosi jie ją laikys pagrobę tris dienas, neduos valgyti ir dar prigrasys, kad Inesa daugiau nenorės krėsti šunybių mums…
- Bus šaunu.
- Bet dar yra Raimonda.
- Su ja problemų nėra, juk ji iki ausų įsimylėjus Leonardą, o jis gali Raimondą taip suviliot, kad ji nė pažvelgt nenorės į Inesą.-nusijuokė Ramunė.
- Tikrai. Bet tu juk myli Džesperą. O jei jis pabučiuos Inesą?
- Atsimink juk jis nekenčia Inesos. Ir jis manęs neišduos.
- Tikriausiai. Ei pažiūrėk kai Inesa su Raimonda juokiasi.
- Jos juoksis neilgai. Rytoj Inesa bus apimta baimės, o Raimonda apsvaigus nuo meilės. Cha... cha... cha...
- Jau einam į klasę kitaip vėl turėsim rašyt pasiaiškinimus, dėl ko pavėlavom į klasę.
Ir visi suėjo į klasę. Vyko geografijos pamoka ir mokytoja pakvietė Inesą prie žemėlapio, kad parodytų septynis žemynus ir keturis vandenynus.
- Inesa, išvardyk visus vandenynus.
- Gerai mokytoja. Ramusis vandenynas, Atlanto vandenynas, Arkties vandenynas ir Indijos vandenynas.
- Gerai Inesa, gali sėstis į suolą.
- Ramune, ko ten krizeni? Ar aš juokinga?
- Ne, mokytoja.
- Tai pasakyk kas.
- Aš juokiuosi iš Inesos.
- Kodėl.
- Nežinau. Jeigu nežinai, tai gal žinosi visus žemynus?
- Aš nežinau. Vakar nesimokinau.
- O kodėl?
- Nes vakar visą dieną, buvau pas Gabiją.
- O tu Gabija moki?
- Taip, mokytoja.
- Tai kodėl, tu, Ramune nemoki.
- Mokytoja, aš buvau išmokus dieną prieš, o Ramunė visą dieną, buvo pas mane.
- Tau Ramune, pasisekė, bet atsakinėsi rytoj.
- Taip mokytoja, supratau.
Ir nuskambėjo skambutis. Inesa su Raimonda iš suolo pakilo lamingos, nes Ramunė gavo pylos nuo mokytojos. Baigėsi visos pamokos ir artėjo Inesos susitikimas su Džespero šutve. Inesai patiko Džesperas, nors ji to neparodė. Džesperas, tai matė. Ir jam Inesa patiko, nors jo panelė buvo Ramunė, jis svajojo pabučiuot Inesą. Ir jis svajojo, kad greičiau pasibaigtų pamokos, jis nueitų į šutvės štabą laukt Inesos, tada jie ją paimtų į nelaisvę ir jis pabučiuotų Inesą.
“Koks jausmas kai pabučiuoji merginą? Turbūt geras..Džesperai nesuk galvos, tuoj sužinosi ”- galvojo Džesperas.
Ir atėjo tas momentas, kai Inesa pasirodė prie jų štabo. Ji labai bijojo, kad jai neatsitiktų kas nors blogo, bet ji galvojo tik apie gerą kas gali atsitikti. Staiga iš už kampo pasirodė Džesperas, Leonardas ir Romas. Inesa išsigando. Ji jau norėjo bėgti, bet ją už rankos sučiupo Džesperas ir ji sustojo. Ją apipylė laimė, kad ją už rankos švelniai paėmė Džesperas, bet ji apalpo. Berniukai išsigando. Džesperas paėmė Inesą ant rankų ir nunešė į jų štabą. Paguldė ant sofos, kuri buvo jų štabe ir laukė, kol Inesa atgaus samonę. Bet tai įvyko negreit…
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Nuklydusioji
Sukurta: 2009-03-01 15:23:42
Čia visai ne mėtinių padūkėlių kopija. gal tik pradžia panaši. bet toliau bis įdomiau. :P
Vartotojas (-a): kartoninis_lapelis
Sukurta: 2009-02-21 21:40:35
O Dievuliau... Deja, tokia didelė mergaitė kaip Eglė skaitė Mėtines padūkėles.
Taip taip, Patricia Schroder "Mėtinės padūkėlės". Jau dabar nepasakysiu kiek tiksliai knygų.
Bet tas pats jausmas. Tos pačios trys gaujos. Geruolės mergaitės ir prie jų vis dėl to pritapusi naujokė. Berniukai, dėl kurių jos lydosi. Ir blogiukės mergaitės...
Žodžiu, čia knygos nepasakosiu. Tam yra internetas ir google.lt, jei kam įdomu - pasieiškos recenzijos.
Visa tai tėra "Mėtinių padūkėlių" kopija. Tik pakeisti vardai, šiek tiek įvykiai... Bet pagrindas yra knygos. Man nepatiko. Mėtinės padūkėlės buvo tikrai skaniau.
Vartotojas (-a): Karilė
Sukurta: 2009-02-21 18:17:31
Žiauriai daug klaidų. Publikuojant tekstą reikia apie tai pagalvoti.
Raiškai irgi trūksta vientisumo, motyvacijos.