skaitau

-
                      „tavyje visi atsakymai
                      apie būtį ir apie mane“

stebiu tave skaitau
užmerktom akim gulėdama
klausais atsakymų
eilių

tos eilės žino
kaip pasinert į būtį
kaip įsigilint į save
suprasti

o tu tik nori
išgirst ne vieną kartą
mano balsą
tuos žodžius

kol neišgirsi visko
ką patikėjau vėjui
ir tau
savo jausmų

skaitau
užmerktom akim
guli klausydama
o aš tave stebiu
Krzysztof

2009-01-22 14:33:41

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Krzysztof

Sukurta: 2009-01-23 23:53:28

taip keistai yra, kad citata irgi mano :D

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2009-01-23 10:05:00

Pritariu tiek Deimantei, tiek Gia:)
O kieno citata kabutėse?:)

Vartotojas (-a): Krzysztof

Sukurta: 2009-01-22 22:35:17

gia, o galite pagrįsti kažkaip savo komentarą? :) nes skaitau n-tąjį kartą ir nerandu jokio perėjimo, nes neatsiranda joks subjektas :). Kaip gulėjo ten moteris, taip ji toliau ir guli. Eilėraštyje panaudoti iš esmės du žodžiai sakantis apie lytį, tai gulėdama ir klausydama, jie iš pradžios ir pabaigos. Siūlau atkreipti, kad pradžia ir pabaiga beveik nesiskiria savo prasme, o tiesiog yra kitoks žodžių žaismas, tai tarsi uždaro visą kūrinį kaip skliaustais.
o dėl aiškumo, tai gerai, kad trūksta, juk šiais laikais dauguma mes taip rašome, kad reikėtų pagalvoti, ar ne? :) dėl įtaigos, gal turite kokių pasiūlymų, ką galima būtų keisti? :)

Deimante, sutinku dėl gryninimo nuo įvardžių. Bet tarkime, antro posmelio pirma eilutė "tos eilės žino", išmetam "tos", bet tada negalime kartoti žodžio eilės, nes ką tik buvo prieš tai, išmetame ir jį. Taip, galime pakeisti viską ir pasakyti "kurios žino", bet tada mes prarandame eilėraščio dinamiką. Taip pat, įvardžiai priduoda mums tokio buitinumo, kasdienybėje dažnai naudojame krūva įvardžių, tiesiog mūsų kalba yra persunkta jais, norėjau labai tą atspindėti, todėl pasirinkau tokį rašymo stilių.

Bendrai didelis dėkui už komentarus, lauksiu kokio atsiliepimo, jei dar sugrįšite :).

K.

Anonimas

Sukurta: 2009-01-22 18:03:51

lyrinė subjektė keistai pasikeičia į lyrinį subjektą.
ar čia taip netyčia, ar čia taip buvo sumanyta,
jei vis tik sumanyta nėra loginio perėjimo prie pasikeitimo.
trūksta aiškumo ir įtaigos

Anonimas

Sukurta: 2009-01-22 17:30:23

Siūlyčiau gryninti tekstuką nuo įvardžių.