žali karoliai/fuck+me/viskis

Santrauka:
apie.*
Tas vakaras buvo toks apgailėtinai linksmas, kad norėjosi išspausti nors menką ašarą, dvokiančią fosforu. Nors lėtais žingsneliais slankiojom Hyde parko takeliais ir į ežerėlį mėtėm gulbėms batoną, aš jaučiau skaudančias savo pėdas. Elė kaip visada žiaumojo braškinę, velniškai šlykščią gumą ir spjaudė ją ant šaligatvių Westminsterio rajone. Po kelių savaičių šaligatviai švietė braškinės gumos spalva, o gatvių šlavėjai mėgino jas nukrapštyti, bet viskas kartojosi iš naujo:
– Buvau šiandien aplankyti ponios Nilson kapą. Atsimeni, ji mėgo rūkyti ir cigaretes vadino savo saldainiukais. Šiandien į žemę jai įsmeigiau kelis saldainiukus. Ką manai? – jos mimikos kas sekundę keitėsi ir Elė atrodė tokia dirbtina/laiminga mergaitė.
– Turbūt ji labai apsidžiaugė... – pusbalsiu išlemenau.
Mes vilkomės Piccadilly Circus gatve, o Elė flirtavo su azijiečiais, amerikiečiais, afrikiečiais. Ji buvo tokia žavi, kad aš jos dar labiau nekenčiau. Ėjome link \"Pie Corner\" [mano ausyse zujo Kasabian]. Per tą laiką spėjau suskaičiuoti jos aukas, jų buvo 23. Dvidešimt trys vyrai buvo net kelioms sekundėms pametę galvas dėl menkaprotės Elės. Dėl manęs tik pusantro.
– Man juodos arbatos su jazminais ir pienu, prašau – skubėjau užsisakyti arbatos ir greit sėstis prie savo purvino \"Pie Corner\" lango. Elė tuo metu mėgavosi plakta, riebia grietinėle ir pliauškė apie kvepalus, net neatsimenu pavadinimo. Nesiklausiau jos šlykštaus, suvaidinto britiško akcento:
– Žinojai, kad žodis \"literatūra\" artimas žodžiui litter-šlamštas? – ji šaipėsi iš manęs.
Mano nulinė tolerancija tokioms kaip Elė, tik dar kartą įrodė, kad tai sugebėjimas egzistuoti pasaulyje.
Aš sėdėjau šviežiomis braškėmis kvepiančiame metro [viena], bandžiau nusigauti i Liverpool gatvę, bet atsiradau Pietų Kengsintone, kur tikėjaus pamatyti dviaukštį, raudoną autobusą, praeinančią mielą šypseną ir išgirsti šiltą pasiūlymą išgerti viskio, bet ir čia šaligatviai švietė velniškai šlykščios braškinės gumos spalva, o Kasabian jau nezujo ausyse.

          Rytojus gal ir ne tam, kad būtų geriau
Stiklinė_Žolė

2006-01-06 16:28:40

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-01-13 22:58:31

p.s. Man juodos arbatos su jazminais ir pienu, prašau --> nelietuviška formuluotė. Reikėtų sakyti " Prašau man juodos arbatos su jazminais ir pienu"

Anonimas

Sukurta: 2006-01-13 22:53:38

Nežinau. Keistai. Susidarė įspūdis, kad tiek herojė, tiek autorė labai nepatenkinta tuo, kas vaizduojama: rožine spalva, kramtoma guma ir Ele. Be to, labai nevarkinga skyryba, o ir tiesioginės kalbos sakinius pradedame didžiąja raide kaip ir bet kokius kitus sakinius...