Niekas

Santrauka:
Tiesiog niekas
Birželio 16.

Sužinojau, kad Baronavyčių paliko pataisų. Taip seniai nesinervinau. Koks gi kvailys jis yra, kad negali pabaigti klasės be pataisų? Šiandien buvau prie ežero. Vanduo buvo šaltas.

Briželio 17.

Atrodo, kad Baronavyčius atvažiuos penktadienį. Pasirodo, nėra jis toks ir kvailas. Sugebėjo išsitaisyti... Pradėjau tvarkyti „chatą“. Ten pilna pernykščių nuorukų.

Birželio 18.

Šiandien trečiadienis. Ir kas iš to? Teko pjauti žolę. Nusivariau nuo kojų. Geriau jau ten augtų bulvės. Vakare žiūrėjau gerą filmą. Apie žmogžudžius pauglius. Man patiko...

Birželio 19.

Atsikėliau itin anksti. Dar nebuvo nė dvyliktos. Atrodo, girdėjau, kad mama išvažiuos poilsiauti. Jėga.

Birželio 20.

Atvažiavo Baronavyčius. Su juo sesė. Prakeikta Pacukė. Vakare lošim kortom. Tikiuosi visiems patiks „chatos“ dizainas.

Birželio 21.

Baronavyčius atėjo su saule. Buvo tik dešimta. Šūdas, jei taip tesis toliau bus blogai. Važiavom maudytis. Vos neiškepiau. Mačiau, kaip mažas berniukas šlapinosi į vandenį. Bet buvo karšta...

Birželio 22.

Prisigėriau su Vitalijumi. Baronavyčius atsisakė gerti. Kalės vaikas.

Birželio 23.

Kokį šūdą aš čia rašau? Juk vistiek niekas neskaitys... Geriau pasimėgausiu vasara. Beje, Vitalijus vakar privėmė namuose.
sufler

2006-01-03 23:47:25

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-01-10 19:08:09

Dienoraštinio tipo kūrinėlis? Galbūt bandai kurti kažką panašaus į "Adriano Moulo dienoraštį" arba "Bertą ir Brolyčius" ir begalę kitų? Žinok, net ir tuose kūrinukuose yra kažkokia gilesnė mintis, siužetas, nei tik kasdienybės aprašinėjimas... Tavajame kol kas tik tai. O ir sakiniai primityvokai skamba, ne visi, žinoma. Bet erdvė tbulėjimui plati. Sėkmės.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-03 23:54:48

nesuprantu, kodėl tu tai dedi visuotiniam teismui. Kūrinyje nesimato jokios prasmės, jokios minties, nieko... Tiesiog paauglio paisčiojimai.
Visgi viena gera vieta buvo. "Važiavom maudytis. Vos neiškepiau. Mačiau kaip mažas berniukas šlapinosi į vandenį. Bet buvo karšta..."
Siūlyčiau tau rašyti daugiau komiškus kūrinius, nes, atrodo, rimti tau nelabai sekasi...