Laužytas

Neskauda. Trakšteli atidaroma alaus skardinė. Trakšt. Nesusireikšmink. Pirštai paliečia plikai nuskustą galvą. Vėjo gūsis ant jos užpučia cigaretės pelenus. Kreiva išklerusi šypsena. Gedėk...
Trečio aukšto lange – senas girtuoklis. Barsto trupinius. Tarsi sėtų. Pamėkliškai stirkso lange panašus į nesusipratimą. Ranka duodanti primena. Ką?
Neskauda. Drebančia ranka drabstantis gestas – iš balkono kratomi cigaretės pelenai ant praeivių galvų. Kartu su snaigėmis. Leidžiasi lėtai. Tarsi svajonė. Pasidalinsiu.
Neskauda.
meška

2008-12-05 14:23:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): meška

Sukurta: 2008-12-24 14:39:07

Skauda, Ieva. Juk aisku, ar ne?

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2008-12-06 11:49:03

prie ko "neskauda"?
labai patiko "Pamėkliškai stirkso lange panašus į nesusipratimą".

Vartotojas (-a): meška

Sukurta: 2008-12-05 20:28:26

Tas naujas kolega - Girinukas - jėga. Pirma pastraipa - alkoholis, gedulas egipietiškai. Antra - dievas. Trečia - duodu, kiek turiu. Panašiai taip.

Vartotojas (-a): Girinukas Mi

Sukurta: 2008-12-05 20:07:53

Neatlaužęs duonos riekės - panoro dalinti nors savo gyvenimo nuosėdas.
Be nustebimo, be skausmo, be gailesčio, sakytumei altruistiškas mostas, jei...
nebūtų cinizmo geliančio: aš tiek tegaliu ištiesti, aš tiek tegaliu duoti.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-12-05 17:10:00

duodantis - imantis. Kas ir ką, kam??? Jei nebūtų 'laužytas", tiktų Kalėdinei nuotaikai:)) Liūdnokai tinka...

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2008-12-05 16:20:42

O man kažkodėl skauda. Vieniši tie praeiviai, vienišas ir duodantis, ir imantis.

Vartotojas (-a): O dabar

Sukurta: 2008-12-05 15:21:50

"Neskauda" man šioje istorijoje vis dar klaustukas :) O tekstas išties laužytas... Cigaretės pelenai ant praeivių galvų kartu su snaigėmis - privertė nusišypsoti: patiko :)