bespalviai
beriu į tavo akis
linų grūdelius
ir galvoju
ar užaugs
mėlyni želmenėliai
ar dangus nusijuoks
o rugiagėlės
skruostuose
vietoj duobučių
pražys Lietuva
tik kava
paruduoja puodelis
nepykstu
susimaišė linai
atminty
žalios akys katės
pakiemiais
išsilakstė
vaivos juosta
beliko delnuos
linuva linuva
kur banguoja linai
ten ruduo
ten rudai
šviesiaplaukiai
laukuos
vėjus sėja
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): st_a_s
Sukurta: 2008-11-02 15:39:09
bespalviai? paradoksas - matau rYškumą kalbėjimo, vidun besiskverbiančią...
Vartotojas (-a): Ažeras
Sukurta: 2008-10-31 10:14:42
Atleisk, moli, kad ankščiau tavo kūrybos skilties nebuvau pastebėjęs. Atsiverčiau tik dabar ir nustebau radęs sau giminingą sielą.. ir jau daug komentarų. Nemažai juose ir cinizmo, tačiau už radaa taikliau nepasakyčiau ir aš. Šis eiliukas man labai artimas ir savo postfolklorine dvasia, bet gerąja to žodžio prasme. Panašu, kad ir tu esi susidūrusi su autentiškuoju folkloru.
Vartotojas (-a): Besparnis angelas
Sukurta: 2008-10-30 23:05:23
kokia daininga pabaiga... :) visas liūdesys ir ilgesys iš pirmų posmų pamažu nyksta... tik ne visiškai...
Vartotojas (-a): Karilė
Sukurta: 2008-10-30 22:08:39
Toks pilieeeetiškas. Labai skaityt smagu :)
Anonimas
Sukurta: 2008-10-30 18:00:56
Kvepia romantizmu.Tik ne tiek saldžiai.Pirmas posmas patiko.Toliau neužkabino, trūko kažko stipresnio.Tas Lietuvos vardas gal ir tinka čia.Bet didesnio įspūdžio nepadaro, neužsilieka, tiesiog praplaukia pro šalį.
Vartotojas (-a): radaa
Sukurta: 2008-10-30 14:52:15
nors ir "bespalviai", tačiau nepaprastai spalvingi:)))) Švelnus, bet ne saldus kalbėjimas...- praskaidrėjimas, lyg nuliję būtų. "ir lietus nuplauna visus pėdsakus"... Toks lengvas pažvelgimas lyg praeitin, sudėliojant taškus ant "i"- atlaidžiu, suprantančiu, gėriu tikinčiu žvilgsniu. jaučiu truputį meilės, truputį šmėkšteli šešėlis - praėjęs, truputis vilties ir ŠYPSENA. "ten ruduo ten rudai šviesiaplaukiai laukuos" - nepaprastai daug pasakančios eilutės, juk sunku įsivaizduoti rudą spalvą - šviesia.... :)))) ir mūsų ruduo......
Anonimas
Sukurta: 2008-10-30 14:47:57
nesu literatė , nesu proto bokštas , bet geras , patiko