čia ne aš

Čia ne aš. Čia foto blykstė. Ryški, aiški, greita, nepagaunama, nesustabdoma, apakinanti, paliekanti juodą dėmelę. Visur. Tvirtini, kad tu fotoaparatas. Kad aš tavo mažoji puikioji foto blykstė. Foto blykstė, rodanti tau tikslą aiškiai ir vienprasmiškai. Sakai, kad pabėgu tik sekundei ir retai, kad visada grįžtu tokia, kokia buvau prieš sekundę.

Jeigu aš tavo foto blykstė, tai žinok, kad aš ne grįžtu, o numirštu, kad vienintelėm sekundėm gyvenu. Taip... Gal aš esu foto blykstė. Tu mano narvas, mano kalėjimas, mano kapas... mano kančia... mano namai... mano šiluma... mano išėjimas į erdvę. Aš tavo šviesa. Tu mano tamsa. Mes atskirai esam niekas.
lietus

2008-10-27 00:32:50

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2008-10-30 01:03:49

Cummings primena..."tavo širdis many, ji mano širdy...":)

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2008-10-27 15:11:42

Gražios mintelės, bet pabaiga galėtų būti labiau intriguojanti, netikėta. Patiko, kad trumpai ir glaustai, pati blykstės idėja.

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2008-10-27 01:43:51

aha. man irgi patinka ;)

Anonimas

Sukurta: 2008-10-27 01:24:14

Kaip man patinka tokie mintelių pabėgiojimai: pradžioje būna pora žodžių, vėliau bėgi, bėgi, nubėgi, vėl sugrįžti ir taip ratu ar tiesiai, nesvarbu, svarbiausia judi ;)