Durys užsidarė

Santrauka:
Skaitykit, kitaip skaitykit ir dar kitaip skaitykit.
I.
Durys užsidarė.
Mintis kaip greita kulka skaičiuoja vertybes – pavogtas dienas baltaveides. Prisimenu. Kvietei arbatos. Pasiūlei. Daugiau šerkšno. Išsiblaškęs.
– Labas, kaimyne.
– Labas.
Širšinas. Gelia širdį. Nėmėgiamas. Aplinkos vagis. Sėdėjau. Liečiau brangenybes. Tavo. Pasiilgstu tų akimirkų. Paprastas žmogus esu. Ne drakonas. Gaudau laimę, nepagaunu. Kaltas.
– Būk, mano saule, šviesk!
Turtas mano rankose. Bučiuoju. Mintyse skuba mašinos, keičiasi žmonės. Liksiu (ne)laisvėje. Mūzos, lemiančios ateitį. Nepadės. Konkurentų maldavimai. Užsimirš. Sukioju  stebuklų žiedą rankose. Žibančios akys.
Aš laimingas. (Ne)nutilkit, sirenos.
Prašau.
Užsidarė durys.

II.
Durys užsidarė.
Prašau.
Sirenos, nutilkit. (Ne)laimingas aš.
Akys žibančios. Rankose žiedą stebuklų sukioju. Užsimirš maldavimai. Konkurentų. Nepadės ateitį lemiančios mūzos. Laisvėje (ne)liksiu. Žmonės keičiasi, mašinos skuba. Mintyse bučiuoju – rankose mano turtas.
– Šviesk, saule mano, būk!
Kaltas. Nepagaunu, laimę gaudau. Drakonas, (ne)esu žmogus paprastas. Akimirkų tų pasiilgstu – Tavo brangenybes liečiau. Sėdėjau. Vagis aplinkos nemėgiamas. Širdį gelia širšinas.
– Labas, kaimyne!
– Labas!
Išsiblaškęs. Šerkšno daugiau. Pasiūlei arbatos. Kvietei. Prisimenu baltaveides dienas. Pavogtas vertybes skaičiuoja. Kulka greita kaip mintis.
Užsidarė durys.
Raktažolė

2008-10-12 02:44:42

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-11-02 14:14:17

tikrai fain ...sakiniai iš visų pusių deimančiukai :)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-10-20 19:45:07

tai tik mažytis ir puikus įrodymas, kad šiam konkursui tinka ir proza