*Švęskite visų unikalumą.
*Bandymas panašėti į kitą padarys tave suardytą ir nepatenkintą. Būk savimi ir būsi laimingas.
*Jūs reikalaujate pagarbos, ir jūs gaunate ją. Bet pirmiausia duokite pagarbą pirmas.
*Gauti kitų pagarbą yra lengviau tik tada, kai jūs suvokiate savas vertes ir tikėjimus.
*Būti suvienytais yra daug. Bet gerbti kitų skirtingas teises yra daugiau.
*Kaip atrodo gerbti kitus? Pabandykite įtraukimą, pritarimą ir padrąsinimą.
*Nėra sunku priimti sprendimus, kai jūs žinote, kokios yra jūsų vertės.
*Kas užima jus? Ar šitos priežastys atitinka jūsų tikslus ir prioritetus?
*Svarbu tai, kad žmonės stovi už savo tikėjimą.
*Daiktai, kurie yra svarbūs jums, gali būti nesvarbūs kitiems – ir tai yra gerai.
Viltė
2008-09-17 01:55:45
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Moderatorius (-ė): Goda
Sukurta: 2008-09-18 07:55:28
"... stovi už savo tikėjimą" - taip pat nelietuviška, kaip sentencijoje netinka. Šiaip, visos mintys neblogos, nors esmė ir girdėta; kai kurios šiek tiek deklaratyvios, yra ir gerų patarimų; visai neprošal prisiminti:). Manau, verčiau būtų pateikti mažiau, bet išgrynintai (stiliaus atžvilgiu).
Vartotojas (-a): nordas
Sukurta: 2008-09-17 02:03:08
Daiktai patys sau nusikalsta, todėl jiems skauda, kai tai yra gerai. Daug rasti padėjai.