Santrauka:
Tegyvuoja taika!
Karas, bet kokie kariniai veiksmai, elgesio formos, galinčios išprovokuoti kovas yra uždrausti!
Taip ir panašiai cypė visos visuomenės informavimo priemonės. Negalėjau patikėti: negi net makaulės apsiseilėjusiam kišenių kraustytojui nebegalėsiu išmalti? Taikos metas. Net mane paleido iš kalėjimo. Grąžino galimybę skraidinti minčių bombonešius interneto, telepatijos ir kosminės televizijos tinklais. Pagaliau gyvenimas! Gana kirmyti tik plepant su mylimu kameros broliu!
- Kavos.
Paspauskite vienetą, jei pageidaujate, kad prieitų padavėja, dvejetą, jei ieškote staliuko, trejetą, jei pageidaujate sąskaitos... Linkime gerai praleisti laiką mūsų restorane!
- Kavos, šunsnukiai! - nei vieno atsakymo. Tik zujančios auksaplaukės aplink. Ir skaičių juodoji magija. Suknistas rytas.
- Laba diena, prašytume Jūsų netriukšmauti. Trikdote kitus mūsų klientus. Jei nemokate naudotis, užsakomu, leiskite Jums parodyti, - prisistatė. Mažas geltonodis neūžauga. Tokių pasaulyje jau 90%!
- Šūdą ėsk! Gal aš ir nepraustaburnis, bet ne glušas... Kavos man! - prieš dvidešimt metų puodelį kavos dar galėjai gauti be eilės.
- Paspauskite aštuonetą, po to dvejetą, trejetą ir dar kartą trejetą. - mandagus tonas. Gaila, lakštingalos seniai iššaudytos.
Jei pageidaujate latte, spauskite vienetą, cappuchino - dvejetą, mocca - trejetą...
- Man juodos paprastos kavos tik reik, - seilės sutramdė purvus iš burnos.
- Gerai, tik nesinervinkite. Spauskite ketvertą. - nepatenkintas. Kalmaras, Tu, girdi, kalmaras!
Jei jūs pageidaujate kavos su pienu, spauskite vienetą, su šaukšteliu cukraus - dvejetą, medaus - trejetą, diabetiniu saldikliu - ketvertą...
Trenkiau. Žiežirbos. Baltos putos iš lubų. Kokone. Mėšlas, teks grįžt į kalėjimą. Bet kalėjimų nebėra. Juk dabar taikus pasaulis. Išsišiepęs. Drugelis, išsiritęs iš anticivilizuoto ,,didžiojo aštuoneto" diktato.
- Ponas Bykas Morelis prisiekia būti švelnus kaip kūdikis. Jo veiksmai, nukreipti prieš pasaulinę kooperacijos ir meilės sąjungą tarp visų Žemės planetos gyventojų yra tik nesibaigususios aklimatizacijos prie laisvės pavyzdys... Todėl aš drąsiai galiu teigti, kad mano klientas yra nekaltas, tik nepalankių aplinkybių auka...
Visą pusvalandį monotoniškas kompiuterinis balsas kalė plaktuku ausyse. Sėdėjau minkštoje kėdėje prieš ekraną, kuriame šypsojosi kompiuterinė teisėja. Kažkas nusprendė, kad gražus moters veidas geriausiai tinka nuveikti bet ką... Aš jau pavargau nuo tų šinšilų. Ne, aš ne mėlynos spalvos. Ir ne pilkos (kompiuterinių lėlių irgi neįsimyliu). Aš normalus, netolerantiškas tarakonas.
- Gana. Nebegaliu Jūsų, bobos, kęst! - užsimoju, kažkas sucypia. Angelų choras užgieda: ,,prisipažinimas išgirstas. Rekomenduojama perrašyti sąmonę." Kažkas smegenyse sudilkčioja. Trina mane ir kuria kompiuterinį žmogų. Naujausia mirties bausmės forma. Gaila, kad normalus žmogus liko tik anų laikų reliktu.
Pone, Moreli, sveikiname pradėjus naują gyvenimą. Jei norite išmanyti socialinius mokslus, spauskite vienetą, tiksliuosius - dvejetą, telereinkarnacinius - trejetą...
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Light
Sukurta: 2010-02-13 20:08:41
Mintis nebloga ,bet kažkaip nieko naujo. Jau daug kur buvo aprašoma mašinų ar nedidelės grupės valdoma visuomenė.
Vartotojas (-a): Tikras Dearnis
Sukurta: 2008-11-11 23:16:53
Pasigendu išbaigtumo. Pateisinu tokią stilistiką, nuotaiką, išraišką, jei nuosekliau ir patraukliau perteiktas sumanymas. Užuominų į tikrą fantastiką yra. Deja, iki vientiso nepriekaištingai veikiančio organizmo dar toloka.
Vartotojas (-a): Sibilė
Sukurta: 2008-09-08 22:39:53
perskaičiau taip greitai, kad nustebau, jog tekstas baigėsi...:) nuostabus stilius ir gal nereikia ateities, kad suprastum, kaip kartais pribaigia tos naujos technologijos...puikus kūrinys
Vartotojas (-a): giedrex26
Sukurta: 2008-09-07 15:39:28
...Taika - tik svajonė...