kelionė

IN:
Šviesiai rudas mergaitiškas kambarys, jo viduryje muzikinis centras. Iš jo nesklinda joks garsas.
Fonas: girdėti už lango automobilių signalai, vaikų šūksniai.
MERGAITĖ paspaudžia ON.
-END-

IN:
Parko suolelis, GITARISTAS sėdi šalia jo. Rankose laiko gitarą.
Fonas: girdėti paukščių čiulbėjimas, gatvės praeivių replikos, stebint „lopytą“ gatvės muzikantą.
GITARISTAS:
- Mano stygos dangui... Suskambės vienišo žmogaus daina... Suskamb...
GITARISTAS išnyksta, nutyla paukščiai, sustoja žmonės. Visi sustingę, vėjas gatve pučia šiukšles, tyliai šlama medžių lapai, ant suolelio gitaros dėklas su keliomis monetomis ir GITARISTO kepurė.
-END-

IN:
Apšviestas mergaitės kambarys.
Fonas: girdėti GITARISTO „Mano stygos dangui... Suskambės vienišo žmogaus daina... Suskamb...“
Kambario viduryje vietoj muzikinio centro Budos poza sėdi „lopytas“ GITARISTAS su instrumentu rankoje, švelniai braukia per stygas ir žodžio „Suskamb...“ viduryje staiga sustingsta iš nuostabos.
Lūpos taip ir pasiliko betarinčios: „-ės“.
-END-

IN:
Parko suolelis, šalia jo – muzikinis centras.
Fonas: girdėti žmonių replikos, apkalbančios aparatą šalia suolelio.
-END-
plunksna

2008-08-03 16:10:35

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Languota_ss

Sukurta: 2008-09-14 14:24:19

manau, esi gabi rašymui:]
džiaugiuosi.
patiko:]

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-08-04 17:16:28

vienišo žmogaus daina... kur besiteleportuotum... Įdomus sumanymas; tik gal norėtųsi daugiau intrigos, išbaigtumo.

Anonimas

Sukurta: 2008-08-03 18:28:51

Filosofinis... Mintis yra.