Muzikos garsai

Apskrieję pasaulį tobuli garsai sugrįžta į žmogaus širdį,
tarsi paukščiai pavasarį į gimtąjį kraštą.

Kas sugalvojo ilgesį ir žmogaus ašaras sukūrė?
Lieka tūkstančiai neatsakytų klausimų.

Proveržis jausmų mintyse išsilieja banga,
Maži piršteliai pina tarsi sidabrines gijas - nuostabią muziką, kurią be žodžių supranti.

Nereikėjo ašarų skaidrių, nereikėjo frazių skambių,
Užteko muzikos garsų, kad suprastu, kiek ilgesio ir skausmo telpa žmoguje ir kiek jo dar gimsta viduje...
Mažylė

2008-06-18 20:55:32

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Mažylė

Sukurta: 2008-06-18 22:11:42

Ačiū.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-18 21:25:40

Lyg būtų grandinė, neatsakai į vieną, kito- taip pat. Man dar trūksta klausymo, o gal atsakymo, o gal minties... Žodžiai gražūs, tik jau girdėti. Norėtųsi savitumo. Šie klausimai kiekvienam aktualūs ir kiekvienas į juos atsako skirtingai. Rašant tokias mintis, atrandi save. Siūlyčiau, pateikti nuomonę ar argumentus, kurie skaitytojui keltų klausimus, ir tuo pačiu keldama tuos klausymus, pateikdama argumentus, faktus, teorija sudominsi skaitytoją. Sėkmės.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2008-06-18 21:14:59

visu klausimu neatsakysi, o kazin ar butina.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-18 21:14:07

kad suprastu --> arba m praleista, o jeigu čia turėta mintyje tariamoji nuosaka, trūksta nosinės, be to, kadangi nelabai aišku, kas kūrinio lyrinis subjektas - reikia įvardžio kokio nors.
kadangi pateikta eilėraščio forma, norėtųsi poetiškumo, tačiau jo čia nematau. pajuodintas šriftas - įdomus sprendimas, bet kai visas tekstas juo - vėlgi - nelabai lieka juodinimo prasmė.