Apie įrodinėtojus

Žmonės daugybę laiko ginčijasi, vieni kitiems įrodinėja, įkalbinėja. Nors beveik visada visi išsiskiria pasilikę su savo nuomonėmis. Kas juos „priverčia“ tai daryti? Tikėjimas, kad pasieks rezultatą ir oponento nuomonę vis dėlto pakeis? Ar yra kokia kita liga?
Albus Frenulum

2008-06-03 16:27:06

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2008-06-06 11:14:18

Sutinku su vėtra. Paaiškinsiu, kodėl. Šis žanras reikalauja išminties. Išmintis ateina su amžiumi, bet kartais amžius ateina vienas.... Kitas dalykas, žmogus—visuomeniškas gyvūnas, todėl žmonės kalbasi. Ir t.t. Neįtikinėju, nes mano nuomonė nėra arčiau tiesos negu Tavo...

Vartotojas (-a): Vėtra

Sukurta: 2008-06-04 14:40:16

Tik pasvarstymas - iki aforizmo ar sentencijos nuiekaip netempia.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-06-04 08:55:47

"... Kas juos „priverčia“ tai daryti? " - įdomu; paskatina diskusijai, nes, atrodo, vienos nuomonės negali būti šiuo klausimu... O ta "liga" suintriguoja ir pakeičia atspalvį; jau net gaunasi kaip atskira ginčytina tema reikštis nuomonių įvairovei...

Vartotojas (-a): Albus Frenulum

Sukurta: 2008-06-03 21:57:19

Kaimynui - aš taip pat manau, kad diskusijos veda į teisingesnį kelią. tačiau čia paliečiau kiek kitus dalykus.. ;)

Vartotojas (-a): mildam

Sukurta: 2008-06-03 21:55:21

Gali išeiti su savo nuomone, bet išgirdęs ir pašnekovo versiją. Dažnai juk nebūna vienos tiesos, būna daug tiesų.