Liguistas protas
Šokinėja penklinėm
Gal bėgiais, tavo pirštais,
Ar žvigsnių trajektorijom,
Ribų perimetrais, matuodamas
Nestabilumą savo būvio,
Ieškodamas ką galima prarast
Ištrūksta iš darnios vergovės
Monumentų, ir bėgdamas atgal
Nebeskiria kur žalia ar raudona,
Kur skauda ar saldu…
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): radaa
Sukurta: 2008-05-12 20:48:23
Būsena, aprašyta gan subtiliai. Ta prasme, pasitelkus, ko gero, labjau protu pajuntamus, suvokiamus įvaizdžius- nėra taip jau paprasta sujungti jausminėn trajektorijon:))) Tokiems kūriniams, paprastai- nepriešrtarauju, ieškau logikos, o ji yra...
Anonimas
Sukurta: 2008-05-05 21:20:52
Nepastovus. Nestabilus. Ne pats kūrinys, bet pati mintis, tokia neapsisprendusi. Ar rinktis žalią ar raudoną, o gal mėlyną. Įdomiai viskas taip sudėliota, pasakytum visai nederantys dalykai, sueina į vieną visumą, kad net negali atskirti. Parašyta taip ramiai su giliu jausmu, nors pavadinimas sako ką kitą.
Užfiksuotas gyvenimo momentas, kuris skaidrina ir liūdina menišką sielą.
Įdomiai gražu. Ačiū. :)
Vartotojas (-a): ančių virkdytoja
Sukurta: 2008-04-30 19:54:14
siūlau sustoti geltonoje, kol trajektorijos ir penklinės susilies į tiesę vieną.
Vartotojas (-a): ilgesinga
Sukurta: 2008-04-30 13:17:55
Tarsi ilgai nešiota ir pagaliau iškvėpta, atiduota iš po sunkaus atodūsio...
Anonimas
Sukurta: 2008-04-28 23:54:35
Toks jausminis chaosas..lyg viskas viename jausme atsispindėtų ir išlėktų raidėmis ant balto lapo..
Vartotojas (-a): Vėtra
Sukurta: 2008-04-28 22:37:20
Apčiuopiamai, bet tuo pat metu ir erdviškai žodžiais piešiama laiko dimensija, kurioje išsiveržia nesuvokimo būsena. Tas keistas ir sunkus jausmas perduotas taip, kad skaitytojas jį gali pajusti. Na bent jau man taip atrodo.
Tik jaučiu poreikį šį darbą perkelti į jausmų skyrelį - jis apima daugiau nei trumpieji žanrai.
Anonimas
Sukurta: 2008-04-28 21:47:54
toks iškvėpimas, kai kartu bandai ir suvokti