Gera kaimynams gandrams

Santrauka:
Pavasarinis pamąstymas. Gera Lietuvoje gandrams gyventi...
Pagaliau pavasaris, sugrįžo gandrai ir tuojau puolė tvarkytis. Šeimininkas tuoj atvilko naujų žagarų sienų remontui, pati prisinešė sausos žolės lizdo dugnui nukloti, kitokios statybinės medžiagos smulkiam būsto pertvarkymui. Abu viską tuoj suremontavo, sutvarkė, pasiklojo guolį ir kaklus užvertę, snapais kalendami labai nepadoriai elgėsi (klausimas: kur žiūri etikos komisija???).
Vėliau, atlikę visus gamtinius reikalus, pakilo ir nusklendė paupin vakarieniauti. Tada ir pagalvojau, kad gera tiems gandrams emigrantams: nei vizų, nei muitinės, nei kelių policijos - kada nori išskrenda, kada nori parskrenda. Kur nori, ten namus stato, net paties aplinkos ministro neklausia, kur savo lizdelį susukti. Nekontroliuoja jų ir audito komiteto pirmininko statybos inspekcija už neteisėtų statinių surentimą, netikrina, ar turi jie visus leidimus statyboms vykdyti, nedrumsčia ramybės saugomų teritorijų tarnybos bei kitų institucijų atstovai dėl kokio nors gyvo padaro, į savo gurklį sukišto (gal į Raudonąją knygą įtraukto). Neužsuka ir Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) berniukai su pasiklausymo aparatais ryšio su užsieniu nustatymui (kas ten žino, ką jie ten „Ispanijose“ ar kitur veikė). Finansų ir apskaitos ministerija, nacionalinė mokėjimo agentūra nereikalauja pateikti pajamų ir išlaidų deklaracijos.(O gal grįždami iš užsienio nelegalių prekių ir pinigų prisivežė?)
Ramiai gali gyventi, kiaušinius dėti ir gandriukus perėti, niekas netrukdo, prieauglio neskaičiuoja nes Žemės ūkio ministrė dar tokios nuorodos (prieauglio kontrolės aparatūros pastatymui) ir gamybos įstatymo pakeitimo nenumatė... Gal tik kaimo bernų bijoti reikia (sklinda gandas, kad kartu iš „afrikų“ pakeliui negriukų pagriebė ir kaimo mergom padalino, mat tos po „egiptus“ trankėsi ir savo grožybes demonstravo), bet šį klausimą socialiniams darbuotojams palikime, lai jie aiškinasi. Taigi dar kartą kartoju...
Gera, gera Lietuvoje gandrams gyventi...


2008 metų pavasaris
Algimantas

2008-04-04 00:46:37

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2008-04-24 22:18:58

Toks jumoristinis, su lietuvos realijom.priminė vieną spektaklį, kur gyvuliai žmonių gyvenimą gyveno..
patiko, nes pažvelgta pro satyros prizmę..

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-04-15 12:07:44

Gan įdomu, bet šiek tiek mokyklinį rašinėlį priminė:)

Anonimas

Sukurta: 2008-04-04 23:06:36

O ar gera gandru būti?? :)

Geras kūrinukas.

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-04-04 22:57:06

Gagdrai mūsų kaimynystėje jau dešimt metų gyvena...Tai ir susigyvenom... ir sutinkam ir išlydim...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-04-04 11:25:59

Ar tik nelaukiat iš jų dovanos, kad taip meiliai apie gandrelius prabilot??? :)

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-04-04 10:32:59

Ačiū Kaimyne...Tikras kaimynas, kuris padeda kaimynui...

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-04-04 08:23:30

Tą klaidą ir aš įdėjęs pamačiau, bet nežinau kaip pataisyti, jei kas galit padėkite. Ar reikia iš naujo įdėti kūrinį?

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-04-04 07:00:30

Na ir pradėjau pavydėt- kaimyniškai... nes jei nebijai kaimo bernų?.. :-)