Bandos vieneto filosofijos akmuo – kertinis. Reikšmingas

Santrauka:
Teisę rinktis. Ką?
Tikėjimą?..
Dievo įsakymus – kurie iš jų, man palankesni?
Apie tai ką galiu ir ko ne:
Neturiu teisės skleisti neteisybę. Tačiau turiu teisę ją sukurti.
Teisės, svetimžodžiauti mintimis, ar plagijuoti - filosofus, menininkus, lyderius, tačiau privalau juos pažinti, kad sulaukčiau pritariamos aplinkinių tolerancijos.
Turiu teisę į laisvės troškimą: ieškoti, jausti, matyti.
Teisę į kvailumą, tuštybę, tinginystę.
Teisę rinktis. Ką?
Tikėjimą?..
Dievo įsakymus - kurie iš jų, man palankesni?
(O kaip gyvena tavo kaimynai, draugai, tėvai? Esi jų bandos vienetas? Palankumą įgijęs guru? Ne...?
Ar vieną dieną, galėsi sau už tai atleisti...? Kada?)

Apie save:
Esu kvaila - tai suvokiu skaitydama knygas. Taip pat bendraudama su išsilavinusiais žmonėmis. Arba su tais, kurie mokinasi iš savo klaidų. Aš - jų nedarau...
Esu naivi - išsižiojusi klausau įdomaus pašnekovo, bendradarbio ar, tiesiog, draugo pokalbio. Tikiu jų įspūdingais praeities pasakojimais, sergu jų gyvenimais, pikantiškomis detalėmis, intrigomis. Mane lengva įtikinti.
Dar esu žiauri, bet gailestinga. Aukojuosi dėl kitų: nemoku pasakyti NE. Bet iš tikrųjų, sakydama TAIP kitiems, NE sakau sau - vadinasi, žiauriai elgiuosi, tik savo atžvilgiu.
Optimistiška! Moku juoktis iš kitų. Taip pat nuteikti save, praktiškai, neįmanomui žygdarbiui.
Idealistė. Ieškau aukso, kuris, senai jau iškastas. Prie viso to - klystamai tikiuosi rasti jo daugiau ir, toje pačioje vietoje!
Visados teisi. Nes niekados neklystu, na, išskyrus labai retus atvejus, kai idealiai apsirinku...

Mano tradimai po ilgų „kasinėjimų“:

Savianalizė - nors ir papildomas, bet reikalingas darbas.
Remiantis patvirtinančiais dėsniais, aš paprasčiausiai, pritaikiau save tam tikram tipui. Apsisprendus, brandinau lyg sėklą, savo skurdžią asmenybę - visuomenės formuojamais standartais: krimtau filosofų citatas, švariai nublizgintą, man mielą klasikinę muziką, pamyniau savus klaidingus įsitikinimus, ir su laiku man tapo aišku - galiu tobulėti vardan savo tikslo. Jis yra. Likimo nėra! O jei būtų, tai jis prilygtų savęs pasmerkimui.
Bandos vieneto filosofijos akmuo - kertinis. Reikšmingas.
Aistruolė

2008-03-11 04:49:01

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-03-13 11:13:41

Juokingi mintijimai:) Labiau dienoraštis, nei kažkas rimtesnio.
Visi skelbiamės esą unikalūs ir nepakartojami - tik kas iš to? Ar mes tikrai tokie skirtingi? Ir kas tai yra banda??? Mėgaujamės vienatve, kol mums ji reikalinga pramogai, tačiau vos tik atsitinka bėda akys krypsta į tą pačią bandą...:)
tiek to - kiekvienas turim teisę į savą filosofiją, į savus mintijimus. Tokie jie pas tave, kitokie pas mane:)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-03-12 14:38:27

Įdomi filosofija, kurioje galima atrasti teisybės grūdą...

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-03-11 16:39:44

Prakalbėjimas išlaisvina nuo nuodėmių... :)

Anonimas

Sukurta: 2008-03-11 09:29:13

Malonu susipažinti, aistruole :)
Ačiū už filosofiją iš ryto. Patiko ir labai skaniai sulindo. Kiekvieno atrastos tiesos savyje, bet iki šiol garsiai neišsakytos. Ačiū už prakalbėjimą ;)