Gegužės 19 d.
Vakar buvo Tuko vienerių metų gimtadienis. Ta proga Tukas važiavo prie jūros. Pamatęs jūrą, net stabtelėjo. Gal labai nustebo? Po minutėlės puolė į vandenį. Išsižiojo ir labai juokingai stengėsi įkąsti atsiritančiai bangai. Jis ją gaudė ir linksmai lapsėjo ausimis. Prisigėrė sūraus vandens, išsiterliojo pilvą, bet buvo labai patenkintas. Dovanų gavo du kaulus: vieną tikrą, kita iš odos ir želatinos. Tikro neėdė, bet dėl viso pikto pasidėjo ant savo gulto. Tukas labai juokingas ir visą laiką alkanas.
Grįžo nešvariu pilvu, bet praustis jokiais būdais nenorėjo. Teko vilioti riestainiu, bet jis greitais perprato mano kėslus. Dar kartą viliojau. Šiek tiek susiviliojo. Tuomet paėmiau jį ant rankų ir patupdžiau į vonią. Jis buvo labai nepatenkintas. Visai man nedavė pilvo prausti. Kentėjo ir spaudė murziną pilvą prie vonios krašto. Matyt, tie nešvarumai priskretę prie jo pilvo, jam buvo labai brangūs. Vis tiek aš pasistengiau jį nuprausti.
Taigi iš vonios išėjo švarus. Aš jį myliu. Tikrai. Ypač, kai žiūri ištikimu žvilgsniu...
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Karilė
Sukurta: 2008-02-09 10:58:04
prisiminiau kažkada matytą žąsiukų dienoraštį...Kiek ten meilės ir šilumos.
Tukas irgi nori būti mylimas.
Išdykęs, klystantis...ir mylimas.
Anonimas
Sukurta: 2008-02-08 22:47:16
tai nuostabi dovana,Tukas ilgai tikiu ją atsimins
Vartotojas (-a): semema
Sukurta: 2008-02-08 20:40:15
puiki draugystė :)