Santrauka:
O gatvės žibintų apšviestoji
O gatvės žibintų apšviestoji
nutrauk naktines užuolaidas
ir pasivaidenk svetimo buto
tamsiame lange iš kur būsi
be pėdsakų pagrobta
O gatvės žibintų apšviestoji
tau netinka joks rūbas
nes esi pasmerkta amžinam patalui
iš kurio dvelkia įkalinimo aistra
atleisk bet aš priverstas taip pasielgti
O gatvės žibintų apšviestoji
konce
2008-01-17 19:14:03
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2008-01-21 18:57:23
Gana įdomiai. Patiko :)
Vartotojas (-a): radaa
Sukurta: 2008-01-17 21:11:22
ka galima pasakyti??? Autorius kalba, pripažinkime - tiesomis. O kuri nepasvajoja - taiiiip romantiškai....)))
labai jau Don Žuaniskas (kažkada, labai seniai skaičiau tą knygą)
Taigi: o dievaite (mėgstame gi...), ateisiu ir nudrėskęs špaga užuolaidas tavo kambary, apkabinsiu tave (amo netekti galima)...tu tylėsi ir išeisi kartu... (be- abejones!) ir tu, don žuane - kitaip tikrai negalesi pasielgti.
Labai fainas kurinys. Autoriaus atsiprasau uz nedideles, kurinio pazadintas- improvizacijas...
Vartotojas (-a): Sodininkas
Sukurta: 2008-01-17 21:10:44
Įdomus eilėraštis. Šio gražaus ir tikrai subtilaus kūrinėlio mintys nuskraidina mane į pokario Kauno Laisvės alėją (tada Stalino), prie vis dar tebestovinčio keturaukščio priešais Tulpės kavinę (jau berods buvusią), kur ir aš, kaip lyrinis subjektas, spoksojau į vieną langą, laukdamas jame pasirodant savos "apšviestosios". Keičiasi laikai, o jaunų žmonių jausmai lieka tokie patys.
Vartotojas (-a): klevas
Sukurta: 2008-01-17 19:39:50
Gražiai atveriate moterį ne tik fotografijoje, bet ir žodžiu.
Teks pritarti Karilei:)
Vartotojas (-a): Karilė
Sukurta: 2008-01-17 19:32:55
Ė, broliai lietuviai, čia Jums - Kaukazas ar kas, kad žibintų ir širdies apšviestąsias be pėdsakų pagrobti norite?
....
Bet, pasakykit, kas pagrobtąja nenori patapti?...
Anonimas
Sukurta: 2008-01-17 19:27:50
"iš būsi
be pėdsakų pagrobta"- IR BŪSI tikriausiai turėjo būt..
paskutinė eilutė nereikalinga(mano asmeninė nuomonė).."be pėdsakų pagrobta"- patiko ši vieta..