už grotų

keturios sienos,
dveji langai,
septynios grotos,
aštuoni skirtingi vaizdai.
vienos supynės,
tas pats ir skirtingi veidai.
pirštai ant grotų,
kūnas ir siela už grotų,
žvilgnis ir mintys pabėga nuo proto,
supuos supynėse,
mano šilumą įsikibęs atšalusiom rankom laikai.
vis tyli, paglostai,
vėl numeti
ant uždususio sniego.
pasisupai.
išeini.
suprantu.
lauksiu tavęs rytoj.
lauksiu tavęs amžinai.
lietus

2007-11-29 11:41:46

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vėtra

Sukurta: 2007-11-30 14:07:12

LoE visiškai teisi - nėra ką pridurti.

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2007-11-30 09:20:43

nieko prieš

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2007-11-29 15:56:20

gerai. viską supratau. dėkui už nuomonę visiems. :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-29 15:52:04

nevertinu tokių filmų kaip meniškų, jei jie ne meniški; gi viskas parašyta; Bet epizodas prisimintas kada? skaitant tamstos kūrinį; Kaip jūs suprantat taip; čia jau jūsų supratimas;

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-29 15:50:27

Koksai filmo pavadinimas? apie kurį jūs klausiate? (čia epizodas - kūrinys šalia) jūsų klausimas labai netaiklus.

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2007-11-29 15:44:45

kvinta, aš tada noriu paklausti. komentaras buvo skirtas mano kūriniui ar filmui? ;)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-29 14:39:04

;)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-29 14:38:48

ar tikrai juokaz pavėkslėlei sukurti neveikia?
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-29 14:31:50

Ko nesupratote Lietus vartotojau, ką dar norėtumėte kad pasakyčiau, ką manau ape tokio pobūdžio kūrinius; (ne aš to nejaučiau, aš tik mačiau tą filmą);:)
:)
:)
;)

Nurodykite, kur supratote, kad pasakiau,jog jūs negalite kurti savaip, nestandartiškai?

Vartotojas (-a): shakida

Sukurta: 2007-11-29 14:29:47

bendras grafinis vaizdas (su grotomis) - labai įdomus, ryškus jausmas, savita sintaksinė raiška (trumpi sakiniai)

tačiau siela, kūnas ir lauksiu tavęs amžinai - labai nuvalkioti žodžiai. mano nuomone, reikėtų paieškoti kitų simbolių, įprasminančių ilgesį, sielą ir pan./ pvz.: skaistys, mano virpančių spintų durelės, tundrų uogienojai ar koks išblyškęs laukimas...

;)

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2007-11-29 14:13:11

Kvinta, įdėjau į eksperimentą.
Manau, kad kiekvienas žmogus turi laisvę kurti savaip, nestandartiškai. Jūs mano kūrinį supratote savaip, tai yra tai, ką jūs jautėte skaitydama mano eiles. Aš jas rašydama jaučiausi truputį kitaip. Dėkui už nuomonę. Vis dėlto žinau, kad mintis čia yra. Su narkomanija ar panašiai tai taip pat nesusiję. :) kūrinys yra perkeltinės prasmės. Turbūt reikėjo dėti į jausmus, nesiginčyju. Negaliu suprast kur kokį kūrinį įdėjus, bet tiesą sakant ne tai svarbiausia. Manau, kad jums turėtų būti įdomu paskaityti Bruno K.Oijer'io "Kol nuodai veikia". Jums tikrai nepatiktų :) Bet jo kūryba yra įvertinta. :) aš aišku nesilygiuoju nei į jį nei į ką nors kitą, tik sakau, kad ne vien sliekiukai ir ir varlytės turi prasmės. ;)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-29 13:23:34

"Kambarys prabangus grotos tai vitražas
septinių spalvų
nesvarumas" - o paskui jau, man čia atrodo
"sintetinė laisvė - tai narkotikai - darbas
lytis ta pati - o "snukiai" --- kiti..."
tipo:
citata "nors mintys ir žvilgsnis pabėga nuo proto
sparnai heroino išgelbėja," bet jau priklausomybė - šaltis sniegas
ir jau taikiai dirbama už tuos narkotikus, bet - viltis, kad kažkas sugaus tuos vergvaldžius, ir išgelbės, nepaleidžia, vis toks laukimas laisvės...;"

Atrodo kaip iš tų filmų, kur uždaro merginas, prišeria, ar prileidžia (bet būtų rankos nešvarios-subadytos venos, o jų gražios baltos rankos, tai nuogos, tai reiškia kažkaip kitaip pripumpuoja) heroino (kitaip jos nedirbtų) o paskui pribaigia; labai neseniai tokį filmą mačiau; oi koksai jis baisus; ir kaip, ant galo visi išsišaudė; (kai vieną atvedė dirbti, tai ją taip pripumpavo, kad ji nieko jau nesuvokė (tada tas kuris pripumpavo per daug gavo kulką - į kelius rodos,) bet ji kol suvokė būtų priešinusis; )) ant galo jie šaudėsi; (atrodo amerikiečių filmas.)
nežinau, man nelabai, bet nesakau kad tokie kūriniai nereikalingi, tikrai ne; tik turi būti saikingai; neįsijaustų taip visi rašyti "ak kokie mes nelaimingi" ir taip jau maudosi, taip jau toje nelaimingumo šviesoje, kančioje, kad neduok apie tai rašyti, bus tas pats, kaip neduok laikraščio 'žinios" vakare paskaityti, ar tiem kas žiūri serialus kokios serijos pažiūrėti; na kad įpročiu netaptų, narkotikais, mada; Jie turi būti stiprūs kūriniai, ir saikingi, verčianti pamąstyti plačiau, o ne tik dėstymas jausmo - tuščios savijautos, slogios ir daugiau nieko; Dabar jis nieko nesakanti, na nieko, tik kad yra suteneriai, narkomanija, prostitucija - prievarta, smurtas; taip yra, bet tai nepoetizuojamas faktas, kūrinys gali būti, bet turėtų dar būti ir mintis.
Tai juk ne poezija, kūrinys bet ne poezija; tai nepoetizuojami dalykai;

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-11-29 12:42:35

P.S " dvasia'

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-11-29 12:41:50

atsispindi pesimistinė įkalinto dvasis.Liūdnokas.