Akimirka

Santrauka:
viskas taip ir buvo
Smulkučiai lietaus lašeliai. Jie nesutrikdo žmonių srauto iš  „Akropolio“ ir į jį. Sulyti žmonių veidai. Aš vis galvoju : kodėl mes tokie pilki? Gal todėl, kad dažnai lyja? Tu taip pat apsivilkęs juodu bliuzonu, bet jis tau savotiškai tinka, pabrėžia aukštą ir liekną, lyg jauno ąžuolo figūrą. Mes skubame prie tavo mašinos. Nors mėgstu lietų, bet šiandien nenorėčiau atrodyti panaši į šlapią vištą, nes esu su tavimi. Staiga sustoji.„Žiūrėk, vaivorykštė“ – rodai man ir nufotografuoji ją savo mobiliu telefonu. Kaip puiku, kad į tą mažytį technikos stebuklą gali sutalpinti visą akimirką. O kur man išsaugoti meilę tau?
klajūnė

2007-09-23 20:40:57

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-09-24 23:28:03

paprastai žavu ;]

Anonimas

Sukurta: 2007-09-24 10:47:32

sis kurinukas lyg fotoaparato blykstelejimas! lyg akimirka uzfiksuota nuotraukoje. Ir taip taikliai ja apgaubia paskutinis sakinys:)
o skirtingai nei monika manau, kad tiems isvardytiemss kasdieniskiems dalykams paskutinysis sakinys suteikia tam tikra reiksme, na lyg noretus pasakyti: kasdienybe pralenkia meile. Na bet tai mano interpretacija :)

labai liuks :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-23 23:07:50

Idėja gera. Daugiau pakomentuosiu pasibaigus konkursui :)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-23 21:05:21

ryški akimirka. labai gera buvo perskaityti. tik ar "bliuzonu"? dabar visi protinguoliai sako - "džemperis"... bet koks skirtumas, ane? nes vistiek kūrinukas labai patiko... :)