Laukymėje viskas ledėja

Santrauka:
...Mus apledėjusios pamiškės būdelėje aplankius, tolima drūta pusamžė giminaitė paklausė, ar turime nusipirkę stogą.Pradėjau aiškinti, kad vos spėjome tik išlieti būsimo namelio pamatus - ir užklupo šalčiai.
- Matosi žali esat, nors mokslus didelius išėję, bet tikro gyvenimo gišefto nė bum-bum neraukiat...
Sužinoję Lietuvos dainuojančios laisvės revoliucijos kitą praktiškąją mėnulio pusę, pasijutome nejaukiai.Gal moterėlė persūdė kažkiek.
- Ta laisvė - tai tik biznis viršūnėlėms, ar nepraregėjote dar - išvarė jus su šeima iš gražių šiltų Jūsų nuosavų namų, nes pats Kruopių mokyklos direktorius juos siekė užgrobti ir ne tik jis vienas seilę varvino... bet ir šitas kampelis stogą turinčius gundo, pamatysit,- lyg atspėdama mūsų mintis porino giminaitė.
- Bet mes čia atgautoje tėvų žemėje nuošaly visai,- bandžiau guostis.
-Vasarą čia kurortas tikras, o dar miško gabalas jūsų ...patiklūs lyd kačiukai neatakę esat...pamanykit STOGO NENUSIPIRKĘ...
**
Beviltiškai dega burtažodžiai šakelės beržinės--
Kelelis link miško pražydęs pėdutėms vaikų...
Kaip jie prisimins ledo ašaroj meilę Tėvynės--
Su vieniša guoba prie senojo kelio verkiu

Aš naktį šešėliais baltais sidabriniais užklotą--
Raukšlėjasi gruodo arimai šaltai ir kietai--
Žvaigždelė užsidega - rymai nušvietus kuprotą
Prie kūdros ten gluosnį, kurį jau sukaustė ledai--

Ledėja langai, kibirėlis su vandeniu, duona,
Plaukai mūs prišąla prie sienos lentinės šerkšnuos--
O draskosi vėjas, jo stūgesį švilpiantį ploną
Nusineša snaigės, krintančios be paliovos--

Beviltiškai dega burtažodžiai šakelės beržinės...
giedrex26

2007-09-11 00:09:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-09-12 20:54:02

skaudzios realijos... mes visi tampame nei sis, nei tas. Nebertinamas zmogus, nera ( kai kuriu pasamoneje ar sirdyse) meiles savo zemei, sao zmonems. Nera atsakomybes jausmo- tikra degradacija. Ir kaip atsilaikyti, kaip islikti savimi????? Esame stiprus ir atlaikysime- tik gaila, kad dauguma, vis tik, nelabai to ir supranta... Sumaterialejimas ir siaip. Eiles paliecia tema is pagrindu. Graziai, subtiliai isieskoti zodziai:))

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-11 19:44:31

Ledėja žodžiai eilėse... Svarbiausia, kad ledu nevirstų skaitančiųjų širdys. Sujaudino.

Vartotojas (-a): žuvėdra

Sukurta: 2007-09-11 15:19:33

Mes čia gyvendami taip nemokam vertinti Tėvynės. žinoma Tėvynė nekalta. Aš geriau patylėsiu. Giedryte, rašyk taip ir toliau ir bus mums visiems gyventi lengviau. Ačiū.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-09-11 10:20:09

"Beviltiškai dega burtažodžiai šakelės beržinės..." šiame ypač gražiame vaizdinyje tiek daug sutelpa...
Daug virpančios kartu su stingdančiu šalčiu nevilties, daug skausmingo nerimo...išties jaudinančiai tikroviškai ir kartu vaizdžiai perteikta.

Vartotojas (-a): Irma

Sukurta: 2007-09-11 05:22:24

UI kaip aš tų snaigių laukiu, tik nežinia ar teks išvysti. Giedre Jums gėlytė!!!