Laiškas Rudeniui

Santrauka:
Ko širdis suspurda, išgirdus gervių klyksmą? Ko neramu daros, kai dienos trumpėja?..
Ko širdis suspurda, išgirdus gervių klyksmą? Ko neramu daros, kai dienos trumpėja?. Skubi, lyg norėtum spėti padaryti tuos pačius darbus. Ir viskas krenta iš rankų... Ieškau Tavo akių... Ką jos pasakys? Gal jos juoksis, gal kvatos? Nagi, nagi... Juokias matau. Taip. Taip, taip! Na ir kas man tos ūkanos virš užpelkėjančio ežerioko? Kas man tie drebantys gelsvėjantys berželių lapai? Kas man tas anksčiausiai už visus paraustantis klevelis, kuris dar visiems medžiams žaliuojant nurausta kaip sarmatlyvas kaimo berniokas? Prieš trejus metus jį pastebėjau... Praminiau „šizofreniku“, atseit nesveikas – visi dar žaliuoja, vasara džiaugias, o jis jau rudenį pranašauja. Bet nepraeina nė mėnuo ir, žiūrėk, jau visi nulenkia galvas, paklusdami gamtos valiai.
Ateik, Rudenie, į mano glėbį! Apsikabinkim. Pūsk man į plaukus, grok tvoros pinučiais! Padainuokim kartu. Padainuokim! Tegyvuoja Ruduo!
pagulbis

2007-09-02 07:10:53

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): mažius

Sukurta: 2007-10-15 21:40:16

Geras išsireiškimas "grok tvoros pinučiais". Kaip taikliai pasakyta.

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-09-02 21:15:46

"Pūsk man į plaukus, grok tvoros pinučiais!" - štai šitą "pasiskolinsim", įsiminsim - bus vaistas nuo rudens baimių! ;)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-02 21:03:51

Paveikslas rudens fone. Trumpai, įtaigiai ir poetiškai.

Vartotojas (-a): ebola

Sukurta: 2007-09-02 17:35:09

"...nebijote žiemos?
Nebijote senatvės nuojautų grėsmingų?
Melsvoj šaltoj gelmėj akių mįslingų
Ar neieškojot gyvo jausmo šilumos?
...NEBIJOTE ŽIEMOS?" (Šarlis Bodleras)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-09-02 11:18:12

...jautriai, poetiškai,akvarelinėm prmatomom spalvom apie rudenį...gražu...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-02 10:56:38

Gražiai plaukia rudeniškos mintys, stebint realų vaizdą. Po tokių minčių etiudų, eisiu pažiūrėti į tuos medžius savam kieme: gal gi surasiu noro bent susigyventi su tuo rudeniu, nes apsikabinti - tai nenoriu ir dainuoti ne... nemyliu rudens, todėl man visai jis NE tegyvuoja ir net be šauktuko... :)