Atsiprašymas

Prašau atleisti man už tai, kad gimiau. Aš nenorėjau. Todėl galit smerkti mane ir daužyti lazdomis – aš nesu kaltininkas. O pats ir toliau galvosiu, kad jei jau atėjau į šį pasaulį – tai su tikslu. Negriūsiu, kol jūs mane smūgiuosite. Žiūrėsiu į akis, kai drabstysit purvais, ir rėksiu, kiek tik leis gerklė, kad esu laisvas. Jei kartais paslysčiau – visuomet bandysiu pasikelti. Negalėdamas stovėti ant savo nuosavų kojų – ieškosiu naujų. Susižeidęs gydysiuosi, o praradęs artimą – amžinai liksiu su juo.

Išaiškinęs Jums visą tai, aš dar kartą prašau atleidimo už tai, kad gimiau.

Teisingai. Aš nesiginčiju dėl savo kaulų struktūros ir nereikalauju kompensacijos, o tiesiog prašau atleidimo.
Taip, tik tiek.

Aš suprantu, kad atleisti žmogui už tai, ko jis nepadarė, yra sunkiausia. Bet Jūs pasistenkit. Juk visi mes esame paprasčiausi žmonės. Žmonės žmonėms.

Ir negriaukit mano tikėjimo sienos, ji ir taip trapi.
Ačiū.
Nematomas

2007-08-06 19:08:13

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Cherry

Sukurta: 2007-08-07 07:45:25

Gimei tu tam, kad šiam pasauliui
Suteiktum prasmę ir dovanotum
Meilę.
Tad atsiprašymas - beprasmis.
:)

Vartotojas (-a): Džyzas

Sukurta: 2007-08-06 19:34:03

O man labai patiko :) Su ironija ir tuo pačiu rimtas. Ir tau Ačiū už pasitikėjimą mumis :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-08-06 19:22:45

Gan labai ironiškas, bet be sarkazmo. visai kaip paveikslas"paskutinė vakarienė" švelnus toksai svajingas, judesiai tokie, o čia kalbėjimas. Tyvuliuojantis, bet meninės išraiškos priemonės kažkokios ne jokios; visai be jokių tų meninių išraiškos priemonių. Neina atpažinti autoriaus braižo. labai trūksta motyvacijos atsiprašymui, lieka tik ironija, tada trūksta meninių priemonių raiškai, arba gali būti toksai tekstukas, tačiau reiktų motvacijos atsiprašymui.