Žolė MYLI žaliai

Virpa nakties sparnas – plunksnos šlapios,
laukia mėlis ryto – saulės spindulių,
apsimuturiavęs – skrandą užsimetęs,
būtų tikras nuodas žalumai miškų ...

išeini į naktį, žvaigždės tyli –
tiršti debesys – pilka tamsa.
foto sintezės procesai myli
dienos šviesą savo žaluma sodria.


2006 m. birželio 28 d.
kvinta

2007-06-22 09:21:58

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2007-06-23 15:24:43

s fotosinteze, tai labai jau puikiai sužaista, nepagalvotum net, kad toks žodis gali rasti sau vietą tokiame lyriškame kontekste, puiku.:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-06-22 15:29:37

Melisa Jei naktį žvaigždės tyli, tai reiškia kad tamsa pilka, o jei kalba(spingsi) tai reiškia, kad tamsa mėlynai juoda ir erdvi(pažiūrėk į dangų naktį, kada žvaigždės tylės ir kada kalbės(jos ir dieną yra, bet kai pasakome žvaigždės tai suprantame kad nakties metas.(o ne pilnas saulės užtemimas) tai gi, jei tyli žvaigždės, tai tamsuma pilka. kitokia nė tada kai vaiski tamsuma mėlynai juoda (bet tada žvaigždės ką daro - netyli.)
tai gi čia nieko mandro, o viskas išsakymui tos minties"žolė myli žaliai" jei uždegtos naftos debesys, ar kokie ugnikalnio pelenai uždengtų saulę ant ilgai, tai gis tada fotosintezė nevyktų ir žolė ir kita žaluma nemylėtų žaliai; (gali ir radiacija) . Bet čia debesys, ne lietaus o kitokie jai būtų, ko eilėraštyje nėra, eilėraštyje yra "žolė Myli žaliai" va Melisa(ačiū, kad apsilankei, džiaugiuosi) tai jei viskas kas čia paraįyta būtų neparašyta, tai tada pavadinimas būtų mandras; (čia ne ta žolė..., čia kita žolė - čia žaluma t.y. visa augmenija.)
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-06-22 14:23:07

Meilės nėra - yra tik energija - tai Meilė.

***
Viskas yra energija informacinėse formose.
Tai viena iš jų: "foto sintezės procesai myli
dienos šviesą savo žaluma sodria."
na jei žemę aptrauktų dulkių debesis, dėl kokios nors "katastrofos" ir nebūtų dienos šviesos, kurioje yra ir spindulių spektre, reikalingas pluoštas spindulių fotosintezės procesams vykti, žolė žaliai nemylėtų, mylėtų baltai. pavadinimas"Žolė MYLI žaliai" ; Gal jį reikia perkelti į TRUMPIEJI ŽANRAI? tada nebūtų laukiama tos lyrikos kurios laukiama; bet kita vertus jis ir ne lyrikoje; Gal ir trumpieji žanrai, tema yra ji atskleista ir labai talpiai.
:)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-06-22 12:50:08

...lakoniškas,pilnas pastelinių atspalvių plaukiančių tarsi pro sapną...patiko...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-06-22 09:36:51

malonu buvo skaityti ):