nusidėjėlė

man pakėlė atlyginimą
ir priedą už pardavimo rezultatus,
o aš vis tiek nusidedu:
apsimetu gera darbuotoja,
o darbo metu,
kai niekas nemato,
išmokusi pasislėpimo gudrybių,
rašau eilėraščius.

prisipažįstu, labai nusidėjau darbdaviui
žodžiais, darbais, mintimis ir apsileidimais.

jau turi mane susekti apvaizdos akis
prisijungusi.
borušė

2007-05-28 13:47:07

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-05-28 18:45:58

:) grazus :) ir jausmu yra... vai kaip patiko :)

Anonimas

Sukurta: 2007-05-28 16:01:50

trūko poezijos grūdo. tarytum pasiplepėjimas

Anonimas

Sukurta: 2007-05-28 15:19:06

boruše, tu parodyk savo darbdaviui ką mes visi jau perskaitėm po kelis kartus - iš karto atleis visas tavo nekenkėjiškas nuodėmes... Tas tavo prisipažįstu... - o darbdavys, tikiuosi ne dvasios Kvazimodas...

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-05-28 14:57:20

O kuo prekiauja "nusidėjėlė"? Eilėraščių batais gal...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-28 14:06:52

o gal čia moksleivių kūryba kakas tokio. Kada ateini į parduotuvę, gali pasakyti " atleiskite ar galiu jus sutrukdyti darbo metu" ne ir paprašyti pardavėjos ko tau reikia kaip pirkėjuj. Bet tai ne tik pardavėjos tokios, "pažiūrėkite kaip gera, pažiūrėkite kas daros, juk visus taip šaunu, eime greičiau pasiklausyti plastmasinių dainų..."
moksleivių kūryboje visai nieko ir nusidėjėlė. O va jau ne moksleivių, tai "aš sava" - apie pavadinimą. Bet meninės išraiškos trūksta labai.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-28 13:59:35

na pavadinimas tiktų "aš sava..." o dabar tas "nusidėjėlė" per skambiai, tikrai nevertas lyrinis herojus to vardo.
Prisitaikęs prie visuomenės, o kitaip lėktų iš darbo. sakau jei pavadintumėte "aš sava..." būtų ir mintis ir šiokio tokio cinkelio. Dabar atrodo nuobodus buitiškas iki siaubo, žinokite jis man kaip ne kūrinys, o gal, na toks labai dirbtinis, buitinis ir nuobodus. Pavadinimas šiek tiek šlamesio įneštų, tačiau vis tiek mano nuomone jis labai nuobodus.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-05-28 13:54:11

Gražu,kai pardavėja rašo eiles,bet jei ji rašytų nepasislėpusi-gal po darbo -būtų patrauklesnė kūryba.