Tezės VII. Tobulumas

Santrauka:
Apie pilnatvę ir ieškojimą.
Tobulėju –
Gyvenimas grynina mane
Atimdamas.
Apytiksliai

2007-05-26 06:05:40

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-26 12:08:11

Ką gniuždo, kam koreguoja prisirišimo jausmą, daro bešališku, skaidrina ego >pvz. m a n o `ranka,
m a n o tėvas` m a n o `mama, m a n o `tėvynė. M a n o `pinigai. m a n o `gyvenimas.
O tai tik prisirišimas. ego.

bet netektys taip pat sėkmingai žmones išveda iš proto. Netektys gniuždo.
Prarado pinigus taupytus visą gyvenimą, sudegė bankas sekundė ir pinigėliai ten, ir žmogaus nervukai sudegė, jis visą gyvenimą visko atsisakė, svajonę turėjo. dar padėjo į banką, kad procentėliai užaugtų kelėtai metelių, dar pataupyti ir svajonę įgyvendins, bet tas bankas sudegė, ir kartu gyvenimas praėjęs ant poros taburečių, griaužiant plutą duonos, atsisakant visko viskame kame, ir praėjus 15 - kai, 20- dešimčiai metų, jau galėjimas beveik tą svajonę įgyvendinti. bet... ir žmogus jau labai toli nuo tobulybės dėl to taupymo, kad tą svajonę įgyvendint, tame buvo jo gyvenimo prasmingumas. Tai buvo svajonė kurios jis dinamiškai siekė, ir darė kažką, o ne tik svajojo. Matė prasmę sėdėti ant vienos taburetės, griaužti duonos plutą, dirbti nuo ryto iki vakaro ir užmigti besišypsant, artėjant prie savo svajonės. taip gražu. Svajokime. tai gi netektis, ta jį visiškai sugniuždė. 20metelių vis tik ne juokai. jis neteko dvidešimt gyvenimo metelių. Netektys gniuždo.
Žinoma galėjo ir atvirkščiai, ne išprotėti, o prašviesėti. Tai vienetai.
Na nežinau, čia individualu. Bet jei jau lyrinis herojus sako, kad tobulina, tai žodį keisti reikėtų.
jei čia gyvenimas gryniną, vėl gi ką - ego. ir jei tai lyrinis herojus skaito, kad jį tobulina, jis vis tobulys eina
tai tada gal duodamas geriau tiktų.

"Tobulėju –
Gyvenimas grynina mano ego
duodamas netektis." ----------------- o gal ne taip supratau. vis tik Tobulėjimo suvokimas irgi individualu. tam bankininkui, kuris atidaro banką, surenka pinigėlius ir sudega, jis yra sau tobulas. na čia grynina, tai gal grynina ego. Nors tas bankininkas, gali būti labai puikus žmogus. Jam gali tik patikti žiūrėti, kaip žmonės prisirišę prie pinigų, iš proto kraustosi, kas dieną kalbėdami kišdami vieni kitiems, puoselėdami apie aukštas materijas, ir dvasinį tobulumą.
- - - - --
Labai netikslus. toks slidus, atrodo dar neatrinkti žodžiai. Neišgrynintas. (mano nuomone)