Humoristinė dainelė apie nelaimingą internetinę meilę

Santrauka:
Tragika iš realaus internetinio gyvenimo :PPP
Baisu baisu....
Uždėjo „ baną“ „hakeris“ – meilužis,
Neleidžia net žinutę parašyti,
O man pelė – tarytum sielos dūžis;
Nors „smailo“ gal sulauksiu iki ryto?

Pried.:

O ta meilė, ta viliokė
Dūkt kompiuteriu pamokė –
Ne radimais, praradimais,
O saldžiais meilės žaidimais.

Nerašo dieną, nors po „netą“ rausias,
Gal siunčia kam į paštą bučinių?
Aš „saitą“ jo iš pykčio „nusirausiu“
Ir dėsiuos „foto“ klube „Pažinčių“.

Pried.:

O neseniai mačiau jo komentarą –
Ten duoda jis „adminams“ tiek velnių,
O man nė vieno žodžio „nepavaro“:
Vaje, kam „internautą“ tą myliu.
Nuodai

2007-05-21 18:13:16

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-05-22 00:17:31

Nerealiai patiko. Ir gerai skamba ir viskas susidainuoja. "Įsimėstamiausinsiu". Ačiū.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-21 19:14:09

Sklandžiai surimuotas kūrinukas. Šiaip tai neturiu ką pasakyti, gal tiek, kad sąvoka "Meilė" yra bankrutavusi sąvoka; nebegyvas žodis naudojamas bet kurs; "Aš myliu savo batų raištelius, jie labai tvirti, treti metai laiko nesutrūkę ir niekada nesusimazgo, taip, kad neitų jų išnarplioti, o trintis puiki, t.y. niekada ir neatsirišinėja. Myliu juos labiausiai gyvenime; Nu dar internetą., " --- ta prasme.
Toksai ne meniškas, bet agidbrigadiškas sklandžiai; Ta dvasia yra. Per agidbrigadas yra juokiamasi, pokštaujama, šmaikštaujama tame, kas kasdieniniame gyvenime pagroja per nervus. Tipo šnicelis sausgyslė, interneto veikimas tuo principu ir t.t. Bet paraleliai tai siejama su /meilė/ kita mintis. Pokštaujama, kad ši sąvoka jau bankrutavusi, o žmonės, 21a. pasiekę tokio išsivystymo lygio, kad jau interneto pagalba gali įveikti per kelėtą sekundžių, minučių šimtus ūkstančius, dešimtis ir šimtus tūkstančių kilometrų erdvę, yra visiški VABZDŽIAI, jausmų atžvilgiu, ir meilės, padorumo, garbingumo, pagarbos, sąvokos tame technologiškai išsivysčiusiame amžiuje yra bankrutavusios. Štai dvi tokios paralelės. bet nėra aštriai išreikštos, nors žinoma tam, kad visa tai aštriai išreikšti, gal geriau rašyti humoreskas, kaip pavyzdžiui rašo Žvaneckis. Čia agidbrigadinė tokia dainelė. Parašyta tvarkingai rimuotai. Sklandžiai ritmingai. Kad būtų labai juokinga(o agidbrigadoe būna juokingų bajerių) tai nepasakyčiau, iki to nedatraukia. Bet ritmiškumo atžvilgiu puiki.

Anonimas

Sukurta: 2007-05-21 19:05:49

Baisu baisu.... Ir ko tik nepadaro tas Visagalis Internetas?...:) Linksma dainelė apie nelinksmus dalykus.

Vartotojas (-a): Fearless

Sukurta: 2007-05-21 18:50:36

Mokėjimas iš liūdno dalyko padaryti linksmą. Mano pagarba ;)

Vartotojas (-a): Džyzas

Sukurta: 2007-05-21 18:45:35

Liūdna tema, bet linksmai, su gera nuotaika :) Mano plojimai :)