Kitoj erdvėj, kitam laike

Kažkur, bet ne čia, vėl sutiksiu kažką, kas privers pasaulį suktis... Kažkur, bet ne čia, iš laimės suvirpės mana širdis... Kažkur, bet ne čia, gal kitoj erdvėj, kur susitinka kometos, kur žvaigždės kartu... Kažkur, bet ne čia, plaks širdis... Kažkur, bet ne čiam ji nemirs... Gal ktoj erdvėj viskas bus kitaip, gal kitoj erdvėj, kur gulbės nemiršta... Kitoj erdvėj, kur ašaros nudžiūsta, pučiant šiltam vėjui... Kitoj erdvėj, kur širdį apglėbia švelnūs delnai... Tie delnai, kurie nežeidžia, bet glosto... Kitoj erdvėj, kur saulės nudažytas dangus nemiega... Kur sidabrinės žvaigždės šoka aistringą tango... Kitoj erdvėj šypsena vėl gims ant lūpų... Kitoj erdvėj, kur dangus niekda nemiega, pasidengęs auksine žara...
Gal kitam laike, bet ne dabar, aš vėl nusijuoksiu... Gal kitam laike, bet ne dabar, aš vėl patikėsiu, jog pildosi svajonės.... Kitam laike, kur širdis laiminga plaka amžinai... Kitam laike, kur gulbės niekada nemiršta, kur laimė gyvena amžinai... Kitam laike, kur tikėsiu vėl... Gal kitam laike, kur netyla lakštingalos solo... Kitam laike, kur sirenos dainuoja, akys vėl laime suspindės... Gal kitam laike, kur džiaugsmas niekada nesensta, vėl svelnios rankos apkabins...
Gal kitoj erdvėj, gal kitam laike aš vėl sutiksiu tave, mažyte mano laime...
Fearless

2007-05-20 14:32:08

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-05-20 15:36:58

ui, kiek daug to paties,
daugiažodžiavimas nėra reikalingas, gal vertėtų jo
vengti. ir daugtaškių per daug, kiek persistengta,
laikykitės, akivaizdu, kad sunku jums..