Vaikas piešia

Santrauka:
konkursinis prozos kūrinys iš novelių ciklo "Motina ir vaikas"
Motina padovanojo vaikui piešimo sąsiuvinį ir spalvotų pieštukų. Sūnelis piešė visą pusdienį.
-Jau gana. Nusiprausk rankas ir eik valgyti- pakvietė mama.
-Tuoj, tik pabaigsiu nuspalvinti debesėlius.
Pavalgius sūnus parodė motinai piešinėlius.
-Va čia mūsų namas. Čia trečias aukštas, tai mūsų butas. Matai, langų rėmai rudi kaip tikri. Čia prie namo auga gėlės, kurias tu sodinai. O čia-kieme aš važinėju dviratuku. O čia medis ir jame paukščių lizdas. Va, matai-skrenda paukštė mama ir neša snape slieką, o vaikų matosi tik galvytės- aiškino vaikas.
-Palauk,bet gi tu neturi dviratuko.
-Na, ir kas! Gal kada turėsiu. Gal kas padovanos gimtadieniui.
-O , mama, atspėk kas šiame piešinėlyje?
-Na, gal čia jūra.
-Jūra! Ir joje švyturys. Jis šviečia ir rodo kelią laivams.
-O kodėl jis raudonas?
-Nieko tu nesupranti! Švyturiai ir būna raudoni, kad apšviestų kelią iš tolo. O šiame paveikslėlyje virš debesų skrenda lėktuvas. Jis skrenda labai aukštai, matai-virš miškų ir kalnų. Ir skrenda labai toli. O tame lėktuve esame mes abu-tu ir aš. O žinai kur jis skrenda?
-Na, kur gi?
-Matai-skrenda labai aukštai. Jis skrenda į dangų. Sakei, kad tėvelis danguje, tai va mudu ir skrendam pas jį.
Motinos akyse pasirodė ašaros...

Šešiamečiam vaikui net ir piešiant ateina tėvelio ilgesys.
herbera

2007-04-11 08:26:12

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-04-12 15:30:20

keistokai atrodo toks ryšys tarp motinos ir vaiko, atrodo,kad jie artimi (tai spėju ir turi būti parodyta),bet vaiko frazė nieko tu nesupranti tai paneigė. Bet jautrus motyvas pabaigoj,toks vaikiškas požiūris. neblogai

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-12 01:17:52

Įtikinamai išplėtota idėja, nors pabaiga šiek tiek per didaktiška.