Mini

Santrauka:
šmaikščios miniatiūros
Mini

1.
Primelžiau
Svajonių,
O pritekėjo
Abejonių.

2.
Elgeta-
Šunis lodydamas,-
Karalius-
žmones bodydamas.

3.
Subliūško
Karvės tešmuo,-
Mergos išnoko.

4.
Mini sijonuku
Pirmokėlė,-
Maksi utėlių-
Pijokėlis.

5.
Pabalnos bernelis
Žirgą.
Žirgas-
Nė iš vietos.
Mergelė-
netekėjus.


ieva

2005-06-30 15:21:44

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

:

Sukurta: 2005-07-02 12:27:24

Šaunu ieva. :}
Labai super, matai kokios skirtingos nuoomonės, bet kiek komentarų. Šaunuolė!! :)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-07-02 00:13:26

Tikros liaudiškos "balabaikos" , laiko nuglūdintos, nepalyginamai šmaikštesnės. Šie neva liaudies motyvais sukurti pašmaikštavimai, sušiuolaikinti ( mini sijonukas) tik menkas liaudies kūrybos atspindys... Trečiasis, vienam komentuotojui labiausiai patikęs, man yra labai girdėtas, tik negaliu prisiminti kas man beveik identišką erotinę "blevizgėlę" yra pasakojęs, o gal skaitęs iš vokiečių okupacijos metais išleisto lietuvių tautosakos tomelio, kuriame buvo tikrai nemažai "gyvos" liaudies "meistriškų" erotinių vulgarybių, bet daugiausia gražių ir šmaikščių patarlių ir priežodžių. Autorė gali būti rami, jos plagiatu net neitariu, tik galvoju, kad bandant priartėti prie senolių liaudies kūrybos, ar ją priderinti dabartiniams laikams, galima ir netyčia "pažeisti" tautos "autorines" teises... Taigi,šioje plotmėje "eksperimentuoti" mums visiems derėtų labai subtyliai ir atsargiai, o svarbiausia - kuo brandžiau...Taip, kaip daro gabūs kompozitoriai, naudodamiesi liaudies dainomis, muzika ir šokiais.

Vartotojas (-a): vikis

Sukurta: 2005-07-01 17:54:17

Mna patiko ypač trečias :D

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-07-01 17:03:18

Parodyta gyvenimo realija, kuri turi ir baltą ir juodą pusę.
Žiūrėkime su humoru. ;-)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-07-01 16:55:23

Miela Rmune, vulgarumo čia anė už sudilusį centą. Tai liaudiški motyvai. Nebent "mini sijonėlis" ir "utėliuotas pijokėlis"- vulgarybės? Nemanau. Tai gyvenimas ir įvairios jo pusės. Mini- reiškia trumpas sijonėlis. Kur čia vulgarybė? Nebent pačios fantazija nulekia už kūrinuko ribų į pievas? ;-)
Bet labai ačiū už nuoširdžią nuomonę ;-)

:

Sukurta: 2005-07-01 15:53:31

taip gimsta folkroras. Pirmiausia buvo Ieva, po to - liaudis.

:

Sukurta: 2005-07-01 15:30:48

*norėjau parašyt "topinis"

:

Sukurta: 2005-07-01 15:30:24

man tai penkas – tipinis :)

:

Sukurta: 2005-07-01 14:33:31

geras spyris mano filologinėms literatūrinėms smegenims:) labiausiai patiko 3 ir 4:) net prunkštelėjau:)

:

Sukurta: 2005-06-30 23:53:27

pridedu 6.
baltai apvedžiotas žalumas,-
ieva
juodsaldės uogelės-
ievos mini