Dejà Vu. Esė vienu sakiniu (122)

 


2320.  Brangenybės, kaip taisyklė, prisišaukia piktąsias dvasias.
 
2319.  Mutabilitas vitae (lot): kartais tu valgai gyvatę, kartais gyvatė valgo tave.
 
2318.  Reikšmes pažįstame ne lygindami, o mąstydami.
 
2317.  Pasivadinti – tai išreikšti savo esmę, priešingą vardo duotybei.
 
2316.  Jei dešimt metų žiūrėti į K. Malevičiaus  Juodąjį kvadratą, susiformuoja mentalinis barjeras, blokuojantis žmogaus galias matyti pasaulį visame jo spalvų konsonanse.
 
2315.  Profesinio vertinimo modelio binomas polimonų sistemoje nekompetentingos kompetencijos sąlygomis sveikąjį įvardyja ligoniu.
 
2314.  Ilgas, painus ir varginantis piktųjų dvasių gaudymas ritualinės lingvistinės semantikos kalbinės reikšmės labirintuose vadintinas gynyba, bet ne pergale.
 
2313.  Kognityvinis disonansas – tai profesionalaus ir socialaus disbalansas.
 
2312.  Neįrodomas grasinimas: pasakos ir patarlės.
 
2311.  Socialinių fraktalų primityvumas, anot sociologų, reiškiasi iteratio (lot), t. y. kartojimu bet ko bet kur bet kada be pakeitimų.
 
2310.  Komfortabilus neveikimo žavesys.
 
2309.  Spekuliatyvus vertinimas visada svetimas tiesai, nes jis tėra vienas neperskaityto romano sakinys.
 
2308.  Prieš suteikdamas vardą, leisk žmogui pakalbėti.
 
2307.  Nekuriems, išvydus raidę P, tereikia raudonų ar juodų dažų, kad įtikintų save iliuzorinių veiksmų iliuzorine siekiamybe.
 
2306.  Socialinės mimikrijos grimasos: susitarti lengviau ir linksmiau, negu sutarti.
 
2305.  Geriausiai supranta patyręs. Geriausiai jaučiasi – nepatyręs.
 
2304.  Daugiausia pasako tylintys.
 
2303.  Reptilijų amžius sunkiai suskaičiuojamas ir jų raidos kokybei reikšmės neturi.
 
2302.  Laikui nuostata turite teisę tylėti, nes viskas, ką pasakysite gali būti ir bus panaudota prieš jus, neegzistuoja.
 
2301.  Are you okay?
Felicija Ivanauskienė

2024-05-08 18:25:23

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): piemenaitė

Sukurta: 2024-05-11 06:59:13

Manau, kad pats žmogaus gyvenimas yra pastatytas ant filosofijos pamatų, todėl į daugelį klausimų nerandame atsakymų.