← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/9020

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-11-18 09:40:33

Atsiranda teisingesnio gyvenimo.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2006-11-15 12:40:13

Ot kaip! Nors kartą šventė ir Pelėdos namuose. Net Santariškės nepriėmė- atidėjo tai, kas turėjo būti. Sako, čia visuomet suspėsi, o jeigu ir nesuspėtum, atsimink- vis tiek žmogus gyvena tik kartą. Džiaukis, kad tai jau padarei. O juo labiau,kad ir žmogaus tavyje ne tiek daug, daugiau pelėdos.
Bet vis tiek -šventė.. Ir manau, kad visai ekūrybos svetainei.
Tai sakai, jau ir krikšto motiną turi? Sakai, Ramunė? Gal tik jai vienai ir nebus šventės? Tokiam gigantui, sverančiam 120 kilogramų, daug švento vandens prireiks, kad įvyktų perkrikštas..Bet, deja, jau kito kelio nėra, tik - į džiaugsmą.
Smagu būtų, kad ir Nuodas susidomėtų perkrikšto apeigomis. Dabar gi, jeigu neturi nosinės, tai ir pabučiuoti neišeina.Visgi nuodas.. Ir jeigu jau bučioji, tai tik per nosinę. Nors tiesą sakant, aš tai dažnokai darau ir be nosinės. Ir aš, ir džigitas..
Taigi, visi į šventę. Kaimynas vėl tampa žmogumi, ir būtent tuo, kuriam anksčiau labai rūpėjo, kad ir žmogaus slapyvardžiai būtų gražūs, lietuviški.O amnezija, atrodo, įvaryta į tartautinių žodžių žodyną pati savimi džiaugiasi, kad atpažįno save, kad ji - "atminties susilpnėjimas arba net ir netekimas".
Todėl galime būti tikri, kad tarptautinė teisė už jos piktadarybes banžiamon atsakomybėn nepatrauks..

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-11-15 11:32:24

...apaštališkas patepimas visada šventas...