← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/82814

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2016-01-07 22:25:08

labai gera dalis. gyvas ir užburiantis pasakojimas. laikas pralėkė labai greit

Vartotojas (-a): delioren

Sukurta: 2016-01-05 15:53:44

Rašyčiau vietoje: ir užraudojo balsu   tik -  ir pravirko.
... dar gerai įžiūrėjo pėdas.
Gal -  pėdsakus? Bet fantastika yra fantastika - galima palikti ir taip. Miela buvo skaityti.

 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-01-05 15:33:07

Saulėgrįžos laukimas, simbolių paišymas, šešėliai, įtampa… Gražiai kuriama nuotaika, yra mintis (vilko kaip vyriškojo prado žvalgymas, laukinio žvėries jaukinimas… manau, tokios versijos galimos).
 
Gera turinio linija:
Svarbu, kad būtų šalia.
Žvilgtelėjo į snaudžiantį vilką ir nuraudo dėl prabėgusios minties.
... turės prasidėti ritualai, o vilko nematyti.
Nejaugi vilkas nesupranta, kaip tai svarbu?
(vilko paslapčių ola, kurios Dorsi nemėgo, nes ten jo asmeninė valda).
Viskas subyrėjo į šipulius. (pasišiaušę vilko šešėliai, moteriškų šešėlių tylėjimas…). Vilkas neprisileidžia.
Baigiamoji pastraipa gražiai apibendrina.

Kai kur galima pataisyti. Pvz.:
anglis piešimui > siekimo reikšmei naudininkas netinka (vart. tikslo kilmininkas, piešimo anglys); galima pagalvoti, kaip išsukti.
 
Sustūmė akmenis aplink laužą ratu taip, kad jie būtų pakankamai arti, jog sušiltų, tačiau ne visai prie ugnies, jog negalėtum ant jų lipti... > vietoj pirmo jog > ir, toliau nuo sušiltų galima nutrumpinti, pasakyta pakankamai – sušilimas nereiškia įkaitimo).
 
Tai Dorsi pastebėjo tik baigusi darbą ir norėjus pabandyti išpiešti simbolį ant balto kailio. > panorusi
Prasiveržė ašaros ir spyrusi į riedulį nuėjo į palapinę. > įterpiant ji