← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/79890

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2015-05-29 11:04:25

Situacija labai gerai ir aiškiai išdėstyta. Dabar leidžiamos marios užsienio autorių, tarp kurių net sunku atsirinkti. Kūrinių kartais yra tokių prastų, kad perskaitęs pradžią, jau aiškiai žinai pabaigą... Didžiosios leidyklos - kaip didelis fabrikas, dažnai gaminantis pusgaminius. Siūlyčiau kreiptis į mažąsias, ten dažnai ir bendravimas daug nuoširdesnis. Nenuleiskite rankų, jūs puikiai rašote.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2015-05-26 19:01:51

Ką čia pasakysi?

Svarbiausia, matyt, nebūti Gogoliu ir nesudeginti.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-05-26 15:25:43

Man seniai kilo panašūs klausimai, pirmiausia – liečiantys turinį. Kodėl taip energingai tiražuojamas niekalas, kuris vis tiek neišgraibstomas... Draudžiamų temų nėra, taigi ir jausmų, romanų ir visko puritoniškai nepaneigsi, bet kodėl taip visuotinai rūpi giliai fiziologinės temos? (čia Rašytoja pabuvusi autorė klausdama, svarstydama ir atsako).
Rašytojo kelio tema iškelta daugiau linksmai. Kaip žinia, kiekviename juoke yra tiesos.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2015-05-26 12:02:56

Dar vienas pamąstymas būsimai knygai, o gal jau esamai. Laikas turi sudėliot spaustuvių eiliškumą. Turi atsirasti, kas skaito ir vertina gyvą žodį, sudėliotą gyvenimo tarp žmonių, tar jų godų, svajų, netekčių ir šviesos- gyventi...

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2015-05-26 11:50:14

įdomiai išdėstytos mintys.Gebat rašyti.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2015-05-26 06:56:23

Šmaikštu, taiklu, gelmeninga...