← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/79742

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-05-14 22:09:23

Dėl pavadinimų, vardų. Su svetimvardžiais būna nemažai painiavos. Reikėtų pasirinkti vieną stilių – gramatinti (prie autentiškų formų pagal tam tikras taisykles pridedama vienokia ar kitokia lietuviška galūnė) arba adaptuoti (pagal tarimą). Reikia apsispręsti, pvz., Schwarzenegger+io ar Švarcnegerio, Los Angeles+o ar Los Andželo... Na, čia neįdomi paskaita, bet Ežio kelnės... vertėjaujant turbūt pro akis praslydo etiketė – manau, ten tikrai buvo parašyta ne Lewi, o Levi‘s.
Analogiška šopingo procedūra (ar Ežio vyriška natūra) nėra būdinga tik Amerikai, bet nesvarbu, svarbiausia, kad patinka skaitytojams. Linksmai parašyta.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2015-05-14 20:24:22

sutinku su visais komentavusiais, kad turit gabumų rašyti super įdomiai...žiauriai patiko

Vartotojas (-a): daliuteisk

Sukurta: 2015-05-14 17:21:32

Ar mes bent pastebime, lietuvaičiai, kaip keičiamės? Koks ten „Beverly Hills"! Koks ten pastatas, kuriame dalinami Oskarai pasaulio įžymybėms - per mažas ir visai nedomu - visur tik suvenyrai, suvenyrai... Laimei, bent gėlių gausybės vaizdo neišlaiko žemdirbiška lietuviška siela - susižavi ir atvirai prisipažįsta.
O kantrybė ir Amerikoj yra kantrybė, ypač jei apie ją taip šmaikščiai papasakojama, kad negali nesišypsoti.
Beje,Klajūnės slapyvardis tarsi tyčia pasirinktas, matyt tikėtasi, kad išmuš žvaiždžių valanda.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2015-05-14 16:02:26

įdomus, nuoširdus pasakojimas. skaitai ir norisi dar. patiko

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2015-05-14 13:46:48

Belieka laukti tęsinio, nes vaizdingas ir šmaikštus pasakojimas tiesiog įsiurbia...