← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75608

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-09-10 12:44:46

Nuostabus, ramus laukimas...o tą baravyką tikrai dar surasite.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-09-10 08:07:11

Gera skaityti, jausti, matyti...apie ką berašytumėt, mylima Dalija, viskas apglostyta šiluma, meile ir tikrumu... jei internetas ne toks jau tikras, tai  jūsų pasakojimai tikrų tikriausi: kvepiantys, šviečiantys, kalbantys, skaudantys ir visada skelbiantys GYVENIMĄ... ačiū, kad dalinatės savo širdies kalbėjimais...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-09-09 21:27:15

Pernai atrodė, kad Čilė pranašauja, o kraitelėje štai yra dar vieni metai. Kas toliau, kas pirmas nebeis baravyko, niekas nežino.
Pasaulis sukosi ir tada, kai to jo papildo, spartiklio – interneto nė užuominos nebuvo. Ir ką? Net elementarūs norai ne visada pildėsi. Grybai ekrane ir neįvykusi sufantazuota išvyka – iš gyvenimo serijos.
Jei ilgu ir vieniša priremtam, visada yra tokia prabanga – apie ką nors galvoti. Šimtas metų vaizduotės.

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2014-09-09 18:06:50

Susirandu akinius tolumui ir skaitymui (šiuo atveju patikrinimui ar grybas sveikas) > veiksmažodiniai daiktavardžiai su priesagomis -imas, -umas, - ymas nevartojami su naudininko linksniu paskirčiai reikšti. Todėl sakinį keičiu taip: Susiradau akinius, skirtus žiūrėti į tolį ir skaityti (o šiuo atveju patikrinti, ar grybas sveikas).
Išties, prasmingas ir nuoširdus įrašas – trumpas, tačiau nėra tik nuogai išlietas jausmas.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-09-09 13:50:17

Žmogaus būdas visur prasimuša - ir nekantriame svečių laukime, paskutinio(?) baravyko ilgesyje, ir neišsipildžiusio dosnumo širdgėloje...Visur atrasi (ne, ne baravyką..) save..

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2014-09-09 06:53:53

Nesielvartauk. Baravykas toks  dalykas, kad  jeigu  tavo - nedings. Aš  savo suradau Vilniuje, Verkių regioniniame parke.