← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75473

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-08-26 21:41:08

Žmonės savo žiūronėliuose regi įvairiausius stikliukų derinius. Kokie jie susidėliojo kitam, galima tik pabandyti spėlioti.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-08-26 19:01:18

Puikūs veikėjų, tiksliau sakant, gyvų ar jau išėjusių žmonių portretai. Laukiu tęsinio...

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2014-08-26 17:59:36

Ir vėl radau dalelę Jūsų.Dėkui.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-08-26 07:53:33

Tai paskandino į gelmes pasakojimas. Kažkas yra bendro išsiskyrusiųjų santykiuose... O apie tą ,,paradą" - teko vieną kart matyt tragiškai žuvusios moters trijų , liūdinčių vyrų , lyg kumštin sutelktų tragedijos, buvimą, krūvoj sėdėjimą ir bendrą pokalbį... visi jie, matyt, mylėjo tą moterį...

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-08-26 07:28:24

O kad kas matuotų mūsų jėga, kai uždeda nešti būties nešulius! Kad ir apalvotos šukės, metyt, kad yra prazulinusios ne vieną sopulį, iš kurio varvėjo tikros ir karštos ašaros...Sukrečianti lemtis, o ypač tas didelis atsakomybės jausmas, jau savanoriškai užsiritintas prie visko kitoko, kas buvo nešma iš dienos į dieną...Stiprios moters, jautrios, bet nelaimingos išpažintis...Kaip po ilgos kelionės grįžau su dulkių sluoksniu, bet ne ant kūno - ant minčių, ant jausmų..

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2014-08-26 06:57:27

Skaičiau  sunkiai.Vos įstengiau užbaigti.
Nepatiko. Mano  akims šioje dalyje  nei vienos teigiamos  personos.