← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75414

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2014-08-23 15:05:33

...nuostabu skaityti kolegės  puikius prisiminimus apie taip gerai pažįstamą socializmo laikmetį ir artimą man gydytojų kalvę - KMI...tačiau kai kur ir ankstesniuose skyreliuose yra vietelių.kurios verčia suabejoti...štai ir šiame skyrejyje - KMI Rektorius Z.Januškevičius didžiausias kolegės užtarėjas, net siūlo priimti į savo Katedrą, Marksizmo Katedros vedėjas Zaksas charakterizuoja Daliją kaip geriausią VISŲ LAIKŲ  studentę  - marksistę...ir štai TOKIA  charakteristika...o juk buvo viskas labai centralizuotai kruopščiai derinama...turint TOKIUS galingus užtarėjus,bet kurioje situacijoje - jūra iki kelių...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-08-22 23:43:41

neatsikračiusi religinių prietarų, netvarkinga, vengia visuomeninio darbo, neturi atsakomybės jausmo, su ja į žvalgybą eiti nepatartina (kitoje politinėje situacijoje galima perfrazuoti) – taip, tai labai baisu, o visokia smulkmė kaip padorumas, tvirtybė ir pan. dažnai įspūdžio nedaro – turėkis, jei nori.
Sklandus dėstymas, gera pabaiga.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-08-22 23:28:12

Komentuoju vienu žodžiu: DAR

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-08-22 09:21:02

Paskendau jūsų gyvenime, pamiršdama savąjį...mokate, Dalija, gyvai žodžiu kalbėti. O kalba tokia ryški išgyvenimais, vaizdais, jausmu... Ačiū...

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2014-08-22 06:32:44

Na taip. Ir kaip ir anksčiau - labai gerai. Už geriausius  prazos kūrinius  ŽŽ kviečiu Dajiją pašokti valsą. Leidžiu tą daryti ir po trečios. Man dar parinka  ir tai, kad šie rašiniai labai asmeniški, autobiografiniai ir todėl per  juos galima  matyti ano laikmečio tikrovę kur kas geriau, raiškiau, negu iš kitokio pobūdžio kūrinių. 
Sveikatos linkiu!

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-08-22 06:25:49

Kiekviena dalis su savo sopulio doze ir su savo stoiškumu ir giliomis žmogiškumo įžvalgomis. Nežinau, kas ten neitų su Jumis į žvalgybą, aš eičiau...