← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75080

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2014-07-23 20:04:35

Miela skaityti, gilintis, įsijausti... O, kad šis pasakojimas vientisas sugultų į knygą!

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-07-23 19:50:56

Tragikomiška? Gal dabar, o tada, manau, veikėjai  dalyvavo žanre, kurį sunku apibūdinti vien dėl vidinės maišaties.
Skaitau ne kaip kūrinį, o kaip gyvenimą, ir ne todėl, kad smalsu, o todėl, kad per šią asmeninę istoriją atsiveria daug bendrųjų tiesų. Nesvarbu, kad kitas galbūt nusijuoktų, pagalvojęs, jog elgtųsi kitaip – deja, tik dekoracijos mainosi, esmė nekinta, – net ir pasislėpę po pragmatizmo ar balažin dar kokiu skydu žmonės daro tokius ar dar kvailesnius dalykus visais laikais. Bet tik nuėjus beveik iki finalo galima be išvedžiojimų pripažinti: darai kvailystes niekieno neliepiamas, eini į prapultį net tada, kai dar supranti, kad kažkas ne taip, ir dar gali sustoti...
Žmogaus kosmosas ir pragaras.

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2014-07-23 15:29:18

Sutinku su visais komentarais.
Gyvenimiška, paprasta ir lengvai skaitoma,
kaip ir visa kita Jūsų kūryba...
Su nekantrumu laukiu tęsinio...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-07-23 11:27:32

Na ir įdomūs jūsų pasakojimai... susiturėjau nuo skubaus skaitymo... palengva išgyvenau visą tragikomišką, nors tikrą gyvenimo situaciją... stebėjausi, nors paskiau pati sau atsakiau: argi nepanašiai aš pati dėliojau... Įsivaizdavau besisukantį kiną- manau kada nors taip ir bus :)

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-07-23 11:13:53

Smagus pasakojimas ir laukiu laukiu tęsinio...

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-07-23 10:33:19

Pritariu pirmam komentarui. Kam jau kam, bet tokiam sodriam pasakojimui atsilapotų ne viena dūšia. Noriu dar...Kai tekstas kelia troškulį, jis - galingas...

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2014-07-23 10:06:34

Nevarginsiu, Dalija, neva komentarų užrašais.
Nusipirk  knygai viršelius, užrašyk pavadinimą ( gal kitokį negu „Kam reikalingi  mūsų gyvenimai“) ir tegu  ji auga iki nemenko storumo, Rašai gerai, kad ir  aš skaitydamas  nepavargstu.
Auk  didelė!