← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72287

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-01-15 21:31:26

labai jau pompastiškai parašyta. kaip sakoma apie mirusiuosius gerai arba nieko. tegul ilsisi ramybėje:)

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2014-01-11 23:43:26

Tikrai, mane stebina aukščiausios valdžios nenoras tinkamai pagerbti Prezidentą. Jo nuopelnai žymiai didesni, negu absoliučios daugumos dabartinių politikanų. Kažkodėl, visados akcentuojamas jo dalyvavimas (?) gruodžio 17 perversme ir autoritarinis valdymas, tarsi tai buvo baisiausias blogis, bet, iš tikrųjų, to meto Europos kontekste tai buvo normalus dalykas. Ir perversmas buvo būtinas, siekiant išgelbėti šalį nuo anarchijos, į kurią nuvedė politiniai tuščiakalbiai,tuščiagarbiai ir tuščiagalviai. Mano žiniomis, Prezidentu  A.S. buvo išrinktas jau Kaune, jame jis gyveno daug metų, daigiau nei Vilniuje,  dirbo svarbiausią gyvenimo darbą, todėl amžino poilsio vieta, manau, turėtų būti Kaune.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-01-11 00:23:57

Na, beveik neabejoju už kokią partiją balsuojat. Aš - irgi :))))

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-01-10 23:04:51

Prasmingos mintys. Paskutinis sakinys gana pakilus, bet gerąja prasme – istorija besidominčių ir patriotiškai nusiteikusių žmonių yra.