← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/6850

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-15 11:28:22

Aš irgi kai ką pataisinėjau.
Pats kūrinėlis turinio požiūriu gerokai taisytinas, o labiausiai tumpintinas. Nuolatiniai kartojimai užmuša norą skaityti. Pakartojimai įvairiausio pobūdžio. Štai pirmoje pastraipoje 7 kartus kartojama„istorija“. O kas galėtų suskaičiuot, kiek „debesėlių“ kūrinyje?Sintaksinės jungtys irgi remiamos kartojimais: sakinio pradžia tokia pati, kaip prieš tai ėjusio sakinio pabaiga, pvz.: Mažas debesėlis tyliai plaukė viršum miegančio miesto. Jam buvo liūdna. Bet jam buvo liūdna ne todėl, kad jis sklandė vienas...
Taisyčiau:Mažas debesėlis tyliai plaukė viršum miegančio miesto. Jam buvo liūdna, bet ne todėl, kad sklandė vienas...
Žodžiu, daug tuščiažodžiavimo. To atsikračius, kūrinėlis taptų gražia miniatiūra apie gamtos stebuklą – lietų:)

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-08-14 22:19:09

ištaisiau pastebėtas klaidas. susidarė įspūdis, kad autorė pilstė iš tuščio į kiaurą- vis pasakodama apie debesėlį ir tik pabaigoje viskas tapo aišku. per daug tų debesėlių-gal reikėjo kitaip pavadinti. Ir kodėl būtent reikia skristi į žvaigždę. juk lietus lija žemyn:)