← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/6243

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-07-16 23:58:06

Visų pirma juk aiškiai parašyta, kad žmogus šį skafandrą užsivilko manydamas, kad tokį apdarą nešiojant bus šilčiau, apsaugos nuo šalčio. Toliau visas veiksmas vystėsi jau skafandro "dėka". O skafandras ,regis, kalbantis, paaiškino ką reikia daryti net ir nemokančiam juo naudotis. O ginklus Eraras jau anksčiau matė. Elektrolaidis ganėtinai paprastas ginklas su vienintėliu mygtuku, todėl juo naudotis juo pakankamai nesudėtinga net ir nemokančiąjam. O Leduonis arba Koridorija buvo paprasčiausiai kalėjimas. Eraras - kažkokio pirmo kalinio palikuonis. O ką veiktų kalėjimo prižiūrėtojai, jei jų darbovietė vieną kartą ėmė ėmė ir subyrėjo, taigi jiems neliko nieko - tik skristi namo. Argi ir tu liktum tuose griuvėsiuose? :)

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-07-16 22:42:34

nelabai patiko kūrinys. pirma nesupratau kodėl ir nuo ko bėga pagrindinis veikėjas. jeigu, kaip rašai, jis vergas-tai kaip išmoko naudotis skfandru, ginklais. juk vergus niekas nemoka. pabaigos visiškai nesupratau- ką jie veikė planetoje ir kodėl tik dabar nutarė išskristi.