← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/61395

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2012-03-10 16:52:37

Citatas skiriant grafiškai (kaip Jūsų tekste), kabutės nereikalingos :) Ten, kur pradedamas cituoti Faustas, labai neaiški skyryba; ją pataisau. Dar būtų gerai atskirti tuos teksto segmentus paliekant nors vieną tuščią eilutę; būtų patogiau skaitytojui. Prieš publikuodamas tekstą, pasiskaitykite atidžiau: kartais klaidelės padaromos ne tiek dėl nežinojimo, kiek dėl išsiblaškymo ar dar kažko (pavyzdžiui po dvitašio prieš žodį nepadedamas tarpas, arba citata eilutėj pradedama mažąja raide). Budizmas ir jo atmainos įvardijamos kaip psichologinės treniruotės. Tai religijos ir filosofijos, o psichologinės treniruotės greičiau yra meditacijos, kontempliacijos, oratio, lectio ir panašūs dalykai :) „Pasmerktinumo akimirką“ keičiu į „pasmerkimo akimirką“. Minties ir turinio yra. Tik reiktų daryti mažiau skyrybos klaidelių, kai kur sakinių struktūrą tvarkyti:) Ir dar man norisi sklandesnio pačios minties rutuliojimo :)

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2012-03-10 12:42:06

Skaitau nekomentuodamas, bet neretai mintyse patardamas: neturėk kitų dievų, tik save vieną.