← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/5078

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-15 08:25:57

Na, man tai labai priminė Jūratę ir Kąstyti, tik vardai pakeisti. Galima buvo ir originaliau kažką mestelėti:)

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-04-30 17:35:10

darbas butu idomus, bet nera nuoseklumo, istorija labai trumpa ir nenauja.reikejo kazko tokio,nenuvalkioto,bet kadandi tai pirmas bandymas-tai puses bedos darbelis. beje labiau tiktu deti i vaiku kuryba.

Vartotojas (-a): Amber

Sukurta: 2006-04-30 10:23:28

Tikras Dearni,šį kūrinėlį rašiau be galo seniai -gal 1990 metais,kai dar mokiausi :) Beje B.Balaševičiaus kūrybos tuomet dar nė akyse nebuvau regejusi,taigi parašyta absoliučiai be jo itakos.Dabar net nedrįsčiau savęs šioje srityje (fantastikoje) bandyti - tiek daug perskaitytų knygų siužetų atmintin įstrigę,kad būtinai vietoj savarankiško kūrinio išeitų prastas plagiatas:)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-30 02:22:30

Mintis nėra šviežia. Tai Banguolio Balaševičiaus fantastinio apsakymo (man šiek tiek priminė) ir sakmės apie gintaro atsiradimą hibridas. Nepaisant šių ir kitų į akis krentančių trūkumų, sveikintina, kad autorius pamėgino jėgas ir fantastikos srityje. Manau, kad kitas bandymas bus šiek tiek brandesnis.

Anonimas

Sukurta: 2006-04-29 21:47:06

truksta tarpu po kableliu ir tasku. be to truksta fantazijos,kad i tikraja (ty l. paplitusia) gintaro atsiradimo sakme nebutu panasu.