← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/4892

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-04-22 13:06:37

1.jeigu paminėjai Periferijos karą- tai būk malonus ir paaiškink kas ten su kuo kariavo. kūrinyje reiklaingas tikslumas.
2."Tiems, kas nežino, galima informuoti, kad Ardanos respublika kadaise buvo viena iš Sinėjos kolonijų, kurią Regioninių karų laikotarpiu sugebėjo apleisti Lygos sektoratas. "- labai daug informacijos. gal vis dėlto reikia kokio nors tarpgalaktinio žodyno?

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-22 00:06:18

Sumakalavau pavadinimus. Turi būti Ardanoje.
Organinė negyvybė. Kuriai kategorijai galima priskirti tikrą zombį? :) Gal tai ir yra organinė negyvybė?
Regionas - didesnį plotą užimantis administracinis Kraterio teritorinis vienetas. Sektorius - smulkesnis regiono suskirstymas.
Iki galo nenustatyta ar zombyrai ir zorgai tikrai yra panašūs į zombius savo struktūra ir savybėmis. Tai ir norėjau rašinyje pasakyti.
O kodėl paliko namą - tvirtovę? Atsakymas. Ardanoje tarnauti armijoje yra privaloma. Tai nepadėtų net tvirtos tų namų sienos, jei sugalvotų išsisukinėjantis šauktinis slėptis :). Kadaise tokiuose namuose tvirtovėse žmonės slėpėsi nuo priešų, įvairių plėšikų, banditų. Pasikeitus situacijai ir šalyje daugmaž nusistovėjus minimaliai tvarkai tokie pastatai išliko, nors jų funkcija ginti dažniausiai nebuvo aktuali. Juk karo šalies viduje nebebuvo (išskyrus tik Kraterį ). Šiuo atveju pastatas tapo prieglauda. Pavartodamas terminą namas - tvirtovė, norėjau pabrėžti jo išvaizdą ir tvirtumą.
Dėl kitų pastebėjimų visiškai sutinkų. Reikėjo man labiau pasistengti :(.

Vartotojas (-a): Apytiksliai

Sukurta: 2006-04-18 20:40:40

Ardanoje - kodėl praeitoje dalyje tada ardoriečiai?
tai gal geriau ardoniečiai tada.
Arba Ardora. Man gražiau Ardora ;)
kuo skiriasi regionai ir sektoriai?
manau, nereikėtų sudėtingai labai.
Labai ribotą kiekį - gal tiesiog nedaug?
organinė negyvybė - kaip tokį dalyką suprasti?
"savybės tik galbūt yra artimos zombiais virtusiems padarams." - irgi neaišku kas kam artima ir neartima.
"vyrauja plačiai paplitusi nuomonė," - jei jau vyrauja, tai ir yra plačiai paplitusi.
ekstremaliausiomis - manau, tai nelaipsniuojamas būdvardis, nes jis jau nurodo, kad sąlygos yra labai sudėtingos.
rūku skrendančiomis žuvimis kandūnėmis - kažkaip truputį per keista, manau.
" tėvą atstojantį globėją ramybės neduodančias paslaptis" - kažkip negerai suformuluota "tėvą atstojantį globėją".
" moksliniai - ekonominiai pasiekimai" - ar taip pasakytum kalbėdamas?
"Iš ryto jis neišvengiamai paliko saugų Terijoto namą – tvirtovę. " - kodėl neišvengiamai? buvo galima išvengti. namas - tvirtovė - o kam prieglaudai būti tvirtove?
bendrai - per daug terminų, nors jie iš dalies ir pagrįsti.
skaityti pakankamai įdomu, sakinai irgi sklandūs, neaiškumus sutvarkius visai gerai būtų ;)
siužetas paprastas, bet - mane pakankamai įtikino ;)