← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/4673

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2006-04-05 20:17:03

Poezijos nebūtų, jeigu ją vertintume vienodai.. Argi auštantis rytas ne poezija? Ir gal būtent auštant rytui, ieškodami drabužėlių jį aprengti, skausmingai pasakėte -:" kantriai ieškau žodžio". Ir, regis" ieškodami kažko, suradote ir padovanojote kitiems .Na, kad ir " Gerumas- ginklas". Aš čia rašau visų akivaizdoje, kadangi noriu, kad mintys neliktų susirašymo laiškuose. Jos nusipelno didesnės atidos, Nežinau ar tinkamas žodis ATIDA,, bet kaip parašiau, tegu taip ir būna.Skaitau Jūsų poeziją . Kol kas tik poeziją. Skaitau neskubėdamas. Ir nenoriu skubėti, kadangi gerklėje skanu, o mintyse visaip būna . Tai labai gerai,. Bet tai mano nuomonė. O savyje specialiai poezijos neieškau- jeigu ji yra, tai yra, o jeigu nėra, tai iš niekur jos nepagimdysiu.

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2006-04-05 12:13:03

Pritariu IXAON pasisakymui. Pridursiu ir aš geresnį žodelį. Rašote gana sklandžiai, bet tema ne eilėraščio, o šiaip kokių nors dienoraštinių prisiminimų.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2006-04-05 11:37:54

Kad Jūs labai toli važinėjete. O tai, kas parašyta, tai iš manęs .Man norėjosi eilėraštuką užbaigti žodėlui AMEN, bet susiturėjau, nes po kiekvienų poterių vis sakome AMĖN. Ačiū, Tos mintys, kurias čia pasakėte, man reikalingus. Ir už tai Jus myliu, jeigu, žinoma, Jūs ne vyras.