← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/46066

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): moli

Sukurta: 2010-07-20 16:44:23

sveikinimai, palinkėjimai. Tad ir sveikinu.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2010-07-15 09:40:17

reikėjo dėti į dienoraštį. ten labiausiai tiktų. pats kūrinys nuoširdus, nostalgija keliantis.

Anonimas

Sukurta: 2010-07-14 22:23:41

Man rytoj taip pat išleistuvės... graži kalbą, net liūdna pasidarė...:) Gražios šventės:)

Anonimas

Sukurta: 2010-07-14 20:08:04

Nuoširdžiausi sveikinimai! ;)

Vartotojas (-a): basikom

Sukurta: 2010-07-14 19:18:53

tie 100 balų nedaro geresniu žmogumi. Žinoma, stengtis verta, bet tai tokia laikina laimė, kad net nepastebi, kaip ji išgaruoja (:

Anonimas

Sukurta: 2010-07-14 19:13:24

kitiems neva sugriovę gyvenimą > jei į mokyklą ėjot tik dėl žaidimo šachmatais ar kitų pertraukos malonumų, tai logiška, kodėl rezultatai kai kam griauna gyvenimą. Ir žodis neva skamba nepagarbiai tų atžvilgiu, kurie tikrai pergyvena dėl rezultatų. Jei jums pasisekė, nereikia juoktis iš tų, kuriems ne.
o va > keistina o štai
Labai jau paprastas rašinukas. Žinau, jums patinka, patiks kai kuriems mokytojams. Bet tai visiškai banalu. Sakot, kad išaugot brandžiomis asmenybėmis, bet kalbat tik apie nesąmones: žaidimus, lūpdažius, mašinas, ... . O tai labai jau brandu? Jei žmogus užaugo, dar nereiškia, kad jis suaugo.
Iš tikrųjų dabar sėdžiu pyktelėjusi. Man mokykla šventas reikalas. Baigės ji jau, bet, tikiu, dar į ją grįšiu. Jūs ką tik iš jos, vis dar jaučiate tą atmosferą ir taip paviršutiniškai... Juk paskutinė kalba. Pirmiausia, išsirinkit kalbos stilių: jausmingas, šmaikštus ar toks, kaip dabar - joks. Praplaukiantis ir pasimirštantis.

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-07-14 18:57:01

Man kitais metais,reiks draugauti su fizika ,kad man tie 100 balų :) Gražiai. Gražios šventės.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2010-07-14 18:30:23

Graži kalba, kaip ir visos kitos.
Kaip tai yra baisu - baigti mokyklą. Ech.