← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43251

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-04-25 12:10:10

nuoširdus širdies beldimasis...
nežudykit tik nieko,nežudykit,lai beldžiasi prisiminimais, kartėliu ir džiugesio akimirkom visa tai,kas gyvuoja Jumyse....

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-04-25 02:54:24

Labai. Tikiu tuo, kas parašyta, tai širdies kalba.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-24 16:39:35

"Sutrikusi širdis šešėlių šlamesį vien gaudo."
Ką čia ir bepridursi ..., visi komentarai teisingi.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-24 16:39:15

"Sutrikusi širdis šešėlių šlamesį vien gaudo."
Ką čia ir bepridursi ..., visi komentarai teisingi.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2010-04-24 14:27:23

Kam poetiniam žodžiui žudikiškas nedorumas prilipdytas? Agresyvumas rodo dvasinę silpnybę. Vertėtų paieškoti kitokios pabaigos, gal tada liktų gyvas bent kitos eilėraščio dalies svajingumas.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2010-04-24 12:43:10

Tarsi sugrįžta aplankyti jaunystės draugų į jau neesantį kaimą, kuriame nė vieno žiburio, nė vieno atverto lango... Skaudžiai grįžtame į praeitį, bet... Nežudykit jaunystės, tegu nors tolimame širdies kamputyje ji dar rusena... :)

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-04-24 12:11:41

Nužudysi jaunystę, atsistos senatvė, kuria pasidžiaugti dar bus sunkiau. Gyvenimas mums siunčia išmėginimus: vaikystę, jaunystę, senatvę. Kievienas tarpsnis yra be galo žavus, reikia tik sugebėti juo gėrėtis.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2010-04-24 10:05:12

Puikus, mielas Ražai. Ne tik už save, bet ir už mane pakalbėjai. Bet kai kuo galiu ir atsilyginti - jaunystė nenužudoma. Ji net po kapą vaikšto - jeigu ne tavo, tai kažkieno atneštuose ar perskaitytuose atsiminimuose apie tave. Ji net išleika kaip antspaudas ant akmens, kurį jaunystėje kelei, nepaisant, ar jis Tau buvo sunkus, ar lengvas.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-04-24 10:00:32

Kiek žmonių, tiek ir vienatvių...o jaunystės nereik žudyt - ji žavi :)...ir laisva , kaip paukštė, išskrenda ir negrįšta...tuomet reikia jaukintis ir brandą , ir senatvę...ir vienatvę...o paskiau galima tas vienatves suburti, kad ir į ŽŽ...vis smagiau visiems drauge :)...o eilėraštis labai reikalingas, įdomu išgirsti kito žmogaus jausminę gamą :)

Vartotojas (-a): liusta

Sukurta: 2010-04-24 09:54:58

Toks beprasmiškas jaunystės ieškojimas ir taip gražiai sudėliotas...
Labai patiko.